افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

فیلم تصادف وحشتناک پل کردان / راننده حالت عادی نداشت!

  • کد خبر : 355733
فیلم تصادف وحشتناک پل کردان / راننده حالت عادی نداشت!

به گزارش خبرنگار پلیس رکنا، ساعت 2 بامداد 27 شهریور فیلمی حاوی صحنه به خبرنگار رکنا رسید. تصادف یک پژو 206 نقره ای با تی شرت های نیوجرسی وسط بزرگراه، کنار پل بود. در این فیلم شهروند معترض از شدت ترافیک در این ساعت از شب ابراز تعجب می کند و از عدم اقدام پلیس […]

به گزارش خبرنگار پلیس رکنا، ساعت 2 بامداد 27 شهریور فیلمی حاوی صحنه به خبرنگار رکنا رسید. تصادف یک پژو 206 نقره ای با تی شرت های نیوجرسی وسط بزرگراه، کنار پل بود.

در این فیلم شهروند معترض از شدت ترافیک در این ساعت از شب ابراز تعجب می کند و از عدم اقدام پلیس راهنمایی و رانندگی برای آرام سازی ترافیک گلایه می کند اما در ادامه مسیر، صحنه را می بیند. از یک تصادف وحشتناک که در آن، انگار یک ماشین پژو 206 پس از برخورد با نیوجرسی ها در میانه راه، چندین بار غلت خورده و به شدت آسیب دیده است.

در همین راستا با سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه استان البرز تماس گرفتیم و علت این حادثه را جویا شدیم.

سرهنگ کرمی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده و انحراف از جاده عنوان کرد و گفت: راننده به دلیل عدم تمرکز کنترل خودرو را از دست داد و پس از برخورد با نیوجرسی متوقف شد. این حادثه خوشبختانه فوتی در پی نداشت اما سرنشینان خودرو مجروح شدند.

توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان و مسافران

پلیس راهنمایی و رانندگی بارها در تبلیغات خود به رانندگان توصیه کرده است که در اواخر شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و نسبت به ترافیک صبر و تحمل بیشتری نشان دهند. علاوه بر این، پلیس تاکید کرده است که رانندگان نباید کنترل خود را هنگام رانندگی از دست بدهند. مصرف مشروبات الکلی. و از مصرف مواد مخدر خودداری کنید. بر اساس قوانین جدید، رانندگانی که تحت تاثیر این مواد رانندگی کنند، علاوه بر یک میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی نیز به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه شهروندان الزامی است و رعایت این قوانین می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشد. تصادفات و بازی تلفات در جاده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.