افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

برنامه ریزی برای حضور در لس آنجلس

  • کد خبر : 355678
برنامه ریزی برای حضور در لس آنجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست عمومی و سالانه فدراسیون اسکواش از عملکرد فدراسیون اسکواش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: گزارش ممیزی فدراسیون نشان از نظم اقتصادی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست عمومی و سالانه فدراسیون اسکواش از عملکرد فدراسیون اسکواش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: گزارش ممیزی فدراسیون نشان از نظم اقتصادی دارد و خوشبختانه مسیر توسعه قهرمانی در این رشته نیز رضایت بخش بوده است.

سید محمد شروین اسبقیان بر اهمیت داشتن فضاهای ورزشی برای فدراسیون ها برای رسیدن به اهداف خود تاکید و بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی ورزش کشور مبنی بر داشتن 3 هزار و 428 پروژه نیمه تمام ورزشی، دولت اجازه داد. پروژه جدیدی برای شروع وجود ندارد اما در قالب یک برنامه مدبرانه می توان روی حضور بخش خصوصی و همچنین شهرداری ها برای ایجاد فضاهای ورزشی حساب کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه شهرداری در بسیاری از زمینه ها با فدراسیون ها همکاری خوبی دارد و در رشته اسکواش نیز بوستان جوانمردان به زمین اسکواش اختصاص می یابد. که کمک بسیار خوبی خواهد بود و فرصت خوبی برای پیشرفت و تعالی این رشته از سوی فدراسیون خواهد بود.

اسبقیان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اعتبارات فدراسیون اسکواش از 7 میلیارد تومان در سال 1402 به 18 میلیارد تومان در سال 1403 افزایش یافت که 167 درصد افزایش نشان می دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اسکواش در رشته های المپیک 2028 لس آنجلس قرار گرفته است، تصریح کرد: نکته مهم این است که فدراسیون اسکواش و سایر فدراسیون ها در شکل برنامه کسب سهمیه و درخشش در آن رویداد که هر مدال می تواند بیانگر عزت و عزت ایران اسلامی باشد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.