افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پروین: قربان زاده آنقدر دخالت کرد که هم خودش رفت و هم وزیر. پرسپولیس و استقلال باید به دو نفر یا شرکت داده شود.

  • کد خبر : 35562

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقای قربان زاده آنقدر در فوتبال دخالت کرد که وزیر ورزش شد. علی پروین در حاشیه تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس درباره اتفاقی که در استقلال رخ داد و شبی که علی فتح الله زاده و مظلومی به همراه حسین قربان زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در یک برنامه […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقای قربان زاده آنقدر در فوتبال دخالت کرد که وزیر ورزش شد.

علی پروین در حاشیه تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس درباره اتفاقی که در استقلال رخ داد و شبی که علی فتح الله زاده و مظلومی به همراه حسین قربان زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در یک برنامه تلویزیونی حضور داشتند، گفت: همان شب آقای فتح الله زاده باید به دستور شما قربان زاده می رفت و به دستور قربان زاده می گفت. قربان زاده او را ترک کرد؟ قربانزاده آنقدر دخالت کرد که هم خودش رفت و هم وزیر ورزش. این زوج با هم رفتند.

وی افزود: تا زمانی که من زنده هستم باز هم می گویم پرسپولیس و استقلال باید به دست دو نفر یا دو شرکت بیفتند و هیچکس دخالتی نداشته باشد. تا زمانی که این کار را نکنند، این جدول است. حالا شما جوان هستید و دو سال دیگر را خواهید دید. به عنوان یک پرسپولیسی تیمم می بازد و می روم سر کار. استقلالی هم همینطور.

پروین ادامه داد: سیستم باید از این دو تیم استفاده کند، اگر بتوانم در یک روز راحت به آزادی بروم دوست دارم زودتر به ورزشگاه بروم تا هیجان جمعیت را ببینم. مردم می آیند تا خود را خالی کنند و اگر کشور نیست چه کسی باید از این شرایط استفاده کند؟ متاسفانه فقط ضربه زدند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: بهتر است خانم ها به ورزشگاه بیایند اما شعارها کمتر شود. باز هم می گویم دو تیم باید به دست دو شرکت بیفتد. همچنین این بودجه ها محدود است. عیسی آل کثیر چقدر به سپاهان رفت؟ عیسی آل کثیر دو ساله با دریافت 70 میلیارد تومان راهی سپاهان شد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)