افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

همایش صنعت کردستان برگزار شد

  • کد خبر : 355618
همایش صنعت کردستان برگزار شد

عابدین حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی سنندج برای کمک به توسعه صنعت در استان کردستان اظهار داشت: همایش صنعت کردستان زیر نظر اتاق بازرگانی برگزار می شود. و با مشارکت بخش دولتی و خصوصی. وی ادامه داد: در این همایش هدف ما تجلیل از بزرگان صنعت استان و […]

عابدین حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی سنندج برای کمک به توسعه صنعت در استان کردستان اظهار داشت: همایش صنعت کردستان زیر نظر اتاق بازرگانی برگزار می شود. و با مشارکت بخش دولتی و خصوصی.

وی ادامه داد: در این همایش هدف ما تجلیل از بزرگان صنعت استان و بررسی دستاوردها و چالش های پیش روی صنعت کردستان است.

حمیدی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فرصتی برای تبادل نظر کارشناسان و فعالان صنعتی استان کردستان و همچنین جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود این رویداد بستری برای حضور در این همایش باشد. توانمندی های صنعتی استان و همکاری برای اقدام بین المللی.

وی بیان کرد: از این نظر حضور برخی از پیشتازان صنعت کشور و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی مورد انتظار است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی سنندج گفت: این همایش فرصتی برای رصد توسعه صنعتی استان با نگاهی نو و انجام اقدامات موثر در راستای پیشرفت و توسعه پایدار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی برای تعیین یک بانک برای همکاری با حوزه صنعت، اظهار داشت: بر اساس مذاکره با چندین بانک فعال در استان و رایزنی با فعالان حوزه صنعت، در حال حاضر در حال انتخاب بانک مورد نظر است. بانک و ما شرایط کلی تفاهم نامه را تعیین می کنیم که بر اساس آن شرکت های بخش خصوصی در این صنعت می توانند در بانک مربوطه حساب افتتاح کنند.

حمیدی تصریح کرد: این اقدام می تواند به عنوان راهکاری موثر برای تسهیل امور مالی و بانکی شرکت های بخش خصوصی عمل کند و آنها را با همکاری نزدیک و هم افزایی بیشتر به اهداف توسعه ای خود برساند.

وی همچنین به مزایای انعقاد این تفاهم نامه برای طرفین اشاره کرد و افزود: از مزایای این اقدام می توان به دسترسی به خدمات بانکی بهینه، کاهش هزینه های مربوط به تراکنش های مالی و افزایش قدرت چانه زنی برای کسب شرایط بهتر از سوی بانک ها اشاره کرد.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی سنندج تاکید کرد: این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایر کمیسیون ها و بخش های صنعتی در سراسر کشور باشد و به تقویت بنیه مالی و اقتصادی شرکت های داخلی کمک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.