افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

لاکی می خرید که برای پوست روشن بهترین است و می بینید که زشت هستید چون رنگ مناسب پوستتان را نمی شناسید.

  • کد خبر : 355606
لاکی می خرید که برای پوست روشن بهترین است و می بینید که زشت هستید چون رنگ مناسب پوستتان را نمی شناسید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها بسیار دقیق هستند و به همین دلیل همیشه لباس های ریز و درشت زیادی می پوشند تا ظاهری کامل داشته باشند. فرض کنید یک زن و مرد به یک مهمانی رسمی می روند. مرد پیراهن و کت و شلوارش را می‌پوشد، انگشتر و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها بسیار دقیق هستند و به همین دلیل همیشه لباس های ریز و درشت زیادی می پوشند تا ظاهری کامل داشته باشند. فرض کنید یک زن و مرد به یک مهمانی رسمی می روند. مرد پیراهن و کت و شلوارش را می‌پوشد، انگشتر و ساعتش را می‌بندد، سپس موهایش را شانه می‌کند و در نهایت با عطر و کفش، همه چیز در بهترین حالت خود است. اما درست زمانی که خانم می خواهد انتخاب کند و بخرد. شما باید کت، شلوار، کیف و کفش، اکسسوری، شال یا روسری و حتی رنگ و مدل آرایش و لاک خود را با هم هماهنگ کنید. سخت نبود؟ قطعا سخت تر از استایل آقایان است و از این نظر خانم ها علاوه بر هماهنگی مدل تمام لباس ها باید به رنگ آن نیز دقت زیادی داشته باشند. لاک ناخن یکی از مهم ترین قسمت های استایل هر خانمی است که بر اساس سلیقه و رنگ پوست فرد انتخاب می شود. رنگ‌های پوست متفاوت است و در این مقاله می‌خواهیم به سراغ خانم‌هایی برویم که پوست روشنی دارند تا ببینند و بدانند کدام رنگ لاک به آن‌ها می‌آید. اگر شما هم سفید پوست هستید و می خواهید بدانید کدام رنگ بیشتر به شما می آید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

لاک هایی که براق هستند

شما می توانید از لاک های براق به تنهایی یا برای طراحی ناخن استفاده کنید، چرا که هنرمندان ناخن از انواع این لاک ها برای طراحی ناخن استفاده می کنند. لاک های براق برای دست هایی با پوست روشن ایده ای بسیار زیبا و دلپذیر خواهد بود.

لاک صورتی برای پوست های روشن بسیار ظریف است.

لاک صورتی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین لاک‌ها است، بنابراین خانم‌هایی که پوست روشن‌تری دارند می‌توانند رنگ‌های متنوعی را انتخاب کنند. انواع رنگ ها از صورتی های روشن و شیرین گرفته تا صورتی های چرکی و روشن که برای پوست های روشن زیبا و خاص خواهد بود و ظاهری رویایی به ناخن ها می بخشد.

587384584.jpg75

لاک خامه ای یا فیلی که خنثی اما منحصر به فرد هستند.

لاک هایی که برای پوست های روشن مناسب هستند ممکن است سایه های چشمگیر نداشته باشند، اما برای پوست های روشن بسیار مناسب هستند. لاک های رنگ خنثی مانند لاک کرم یا فیلی که با پوست روشن جذابیت دست ها را چند برابر خواهد کرد.

072ac04e-d390-4666-bc5f-42eed7a02125

لاک خاکستری عجیب اما جذاب است.

اگر خانمی با پوست روشن هستید، بهتر است بدانید که طیف خاکستری نیز برای شما ساخته شده است. خاکستری ممکن است هنگام انتخاب لاک ناخن رنگ عجیبی به نظر برسد، اما در واقع شما رنگ متفاوتی را تجربه می کنید که می تواند پوست شما را زیباتر نشان دهد.

هنر ناخن

لاک بی نظیر یاسی.

بدون شک لاک یاسی یکی از جذاب ترین و جوان ترین رنگ هایی است که جلوه ای منحصر به فرد به دست های سفید می بخشد. لاک ناخن یاسی که در واقع یکی از سایه های بنفش است، گزینه خوبی برای پوست های روشن به حساب می آید.

زیباترین لاک های مهر و موم شده مجموعه ای از طراحی های استثنایی ناخن در سال 2024

لاک قرمز بسیار جذاب است.

این رنگ لاک ناخن می تواند زیبایی خاص خود را داشته باشد و به هر رنگ پوستی از تیره ترین تا روشن ترین آن تن دهد. اگر پوست روشنی دارید بهترین ایده برای شما لاکی با رنگ زرشکی است که با هر مدلی ست می شود. چه معمولی‌ترین یا رسمی‌ترین لاک‌های قرمز، لاک‌های قرمز با سایه‌های مختلف عالی هستند.

به صفحه ناخن من در اینستاگرام خوش آمدید__ _ژل پُلیش…



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.