افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

راه های پرپشت و پرپشت شدن موهای خانم ها / مهم نیست فقط صورت را درست کنید، موهایتان را پر کنید

  • کد خبر : 355421
راه های پرپشت و پرپشت شدن موهای خانم ها / مهم نیست فقط صورت را درست کنید، موهایتان را پر کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مو همیشه برای همه به خصوص خانم ها اهمیت زیادی داشته است. بلندی، مدل و رنگ مو برای آنها بسیار مهم است زیرا می تواند تاثیر زیادی در زیبایی آنها داشته باشد. البته این مشکل می تواند آنقدر روی ظاهر و جذابیت فرد تاثیر بگذارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مو همیشه برای همه به خصوص خانم ها اهمیت زیادی داشته است. بلندی، مدل و رنگ مو برای آنها بسیار مهم است زیرا می تواند تاثیر زیادی در زیبایی آنها داشته باشد. البته این مشکل می تواند آنقدر روی ظاهر و جذابیت فرد تاثیر بگذارد که امروزه بسیاری از آقایان جذب کاشت مو شده اند و به هر نحوی مبلغی را برای انجام این عمل مشکل ساز ترتیب می دهند. برای خانم ها این مشکل کمی متفاوت است، خب اکثر افراد موهای بلند دارند اما کم است یا موهای بی روح و کم پشتی دارند. آنها در واقع به دنبال موهای پرپشت هستند، اما نمی دانند چگونه به چیزی به این سختی دست پیدا کنند. خوب، بالاخره مو یک عضو شدید است که برای رشد، تقویت و سالم شدن نیاز به زمان دارد. اما غیرممکن نیست. به همین دلیل است که ما آمدیم و به شما پیشنهاد می کنیم که سریعتر از روش هایی استفاده کنید تا موهای خود را پرپشت تر و پرپشت تر کنید و به آنچه می خواهید برسید. پس با ما همراه باشید.

ابتدا عوامل موثر در پرپشت شدن مو را بشناسیم.

قبل از اینکه به سراغ روش های درمانی بروید، بهتر است بدانید چه چیزهایی می توانند بر ضخیم شدن شما تأثیر بگذارند.

اولی ژنتیک است که در این موضوع بسیار موثر و مهم است. اگر والدین شما موهای نازکی دارند، احتمالاً شما نیز موهای ظریفی دارید. نکته دیگر تغذیه است، تامین مواد مغذی کافی برای مو بسیار مهم است و کمبود آن باعث ریزش و نازک شدن موها می شود. از طرفی تغییرات هورمونی در دوران بارداری، یائسگی و بیماری های مختلف باعث ریزش مو خواهد شد. استرس مزمن در این فرآیند بسیار موثر است. فراموش نکنید که آسیب فیزیکی نیز می تواند بسیار مخرب باشد، استفاده از ابزارهای حرارتی زیاد، رنگ، کشیدن و غیره. آنها به شدت بر ساختار مو تأثیر می گذارند. کمبود آهن، پروتئین، روی، ویتامین های گروه B و امگا 3 نیز اثرات زیادی دارد.

پرپشت شدن مو

درمان های خانگی برای پرپشت شدن مو

ماسک موی تخم مرغ می تواند بسیار خوب باشد زیرا تخم مرغ سرشار از پروتئین است که برای رشد مو بسیار مفید است. می توانید یک تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس با آب گرم بشویید.

ماسک موی آلوئه ورا نیز می تواند به دلیل خواص تسکین دهنده و مرطوب کنندگی آن عالی باشد. فراموش نکنید که ژل آلوئه ورا را روی پوست سر خود ماساژ دهید و بعد از 30 دقیقه آن را بشویید.

روغن نارگیل روش دیگری است که می تواند به نرمی و تقویت مو کمک کند زیرا حاوی اسیدهای چرب است. روغن نارگیل نرم شده را روی موهای خود بمالید و ماساژ دهید و در آخر با شامپو بشویید.

مدل موی بلند مجلسی دخترانه

روش های پزشکی برای پرپشت کردن مو

چندین دارو مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید می توانند مو را ضخیم تر کنند. تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) که تزریق پلاسمای خون خود فرد به سر است، رشد مو را تحریک می کند. و در نهایت در صورت ریزش موی شدید می توانید از روش کاشت مو استفاده کرده و موهای خود را پرپشت تر کنید و اقدامات زیر که توسط پزشک تجویز می شود نیز به پرپشت و پرپشت شدن موهای شما کمک می کند.

موهای بلند-5



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.