افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

پیام محرمانه تل آویو به لبنان/ پاسخ بوهبیب به ضرب الاجل آتش بس با اسرائیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 355066
پیام محرمانه تل آویو به لبنان/ پاسخ بوهبیب به ضرب الاجل آتش بس با اسرائیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنعبدالله بوهابیبوزیر امور خارجه و امور مهاجرین دولت موقت لبنان بعدازظهر امروز شنبه تاریخ پایان تجاوزات بی وقفه ارتش اشغالگر اسرائیل به خاک لبنان را مشخص کرد. به نوشتن وب سایت لبنانی بولتنوزیر امور خارجه دولت موقت لبنان در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره جزئیات پیام محرمانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنعبدالله بوهابیبوزیر امور خارجه و امور مهاجرین دولت موقت لبنان بعدازظهر امروز شنبه تاریخ پایان تجاوزات بی وقفه ارتش اشغالگر اسرائیل به خاک لبنان را مشخص کرد.

به نوشتن وب سایت لبنانی بولتنوزیر امور خارجه دولت موقت لبنان در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره جزئیات پیام محرمانه صهیونیست ها را از یک کشور ثالث تشریح کرد.

بوهابیب وی بدون اشاره به هویت سومین کشور مخابره کننده پیام صهیونیست ها به رسانه های قطری فاش کرد که «اسرائیل از طریق یک واسطه پیام داد که برای پایان دادن به حملات خود به لبنان، تزمانی این راه حل است مقانی آنها در غزه به آتش بس نرسیده اند، آن را نمی خواهند.»

همچنین در ادامه تهاجم لجام گسیخته اشغالگران به مناطق غیرنظامی جنوب لبنان، در این حمله وزوز ارتش تروریستی اسرائیل به خودروی دفاع مدنی لبنان در شهر فورون 3 نفر شهید شدند. نیروهای حفاظت مدنی در حال اطفای حریق در منطقه هستند. فورون بودند

بیانیه نخست وزیر لبنان درباره حمله متجاوزان به نیروهای امدادی در جنوب لبنان

در همین راستا نجیب میقاتی نخست وزیر دولت لبنان با صدور بیانیه ای حمله اشغالگران به نیروهای امدادی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بر اساس این اصل که دشمن صهیونیستی از قوانین و مقررات پیروی می کند بین المللی مهم نیست، از سفرای کشورهای غربی و نمایندگان سازمان های بین المللی. بین المللی من از آنها خواسته ام در جلسه اضطراری که روز دوشنبه به دعوت لبنان برگزار می شود شرکت کنند تا با آنها در مورد مسئولیتی که قول داده اند برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل علیه لبنان و فشار بر دشمن اسرائیل که هیچ اصولی را رعایت نمی کند صحبت کنند. و بیایید با هم در مورد آتش جنایات خود علیه لبنان و لبنانی ها، به ویژه علیه کسانی که سعی در خاموش کردن شعله نفرت خود در لبنان دارند، مشورت و بیندیشیم.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان از آغاز جنگ غزه در 7 اکتبر 2023 ضربات دردناکی را به دشمن صهیونیستی وارد کرده و با حمله به مناطق مرزی بیش از 60 هزار شهرک نشین صهیونیست را از این مناطق بیرون رانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.