افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کسب 9 مدال و 3 جام برای نیروهای مسلح ایران در مسابقات سیزم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 354584
کسب 9 مدال و 3 جام برای نیروهای مسلح ایران در مسابقات سیزم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک نظامی دانشجویان جهان (سیزم) مصادف با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان به نام کاروان دیپورتیوا اربعین مزین شد. حسینی (علیه السلام) با کسب 9 مدال و سه جام. وی در روز اربعین حسینی (ع) با استقبال گرم مسئولان ورزشی نیروهای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک نظامی دانشجویان جهان (سیزم) مصادف با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان به نام کاروان دیپورتیوا اربعین مزین شد. حسینی (علیه السلام) با کسب 9 مدال و سه جام. وی در روز اربعین حسینی (ع) با استقبال گرم مسئولان ورزشی نیروهای مسلح، فرماندهی ارتش و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به کار خود پایان داد و به میهن اسلامی بازگشت. ایران.

از 26 آگوست تا 2 سپتامبر 1403، چهارمین مسابقات جهانی دانشجویان نظامی (SISM) در کاراکاس ونزوئلا در سه رشته ورزشی، جهت یابی، دو و میدانی و تیراندازی برگزار شد.

دوره های توجیهی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه علم و صنعت فارابی و تیم دو و میدانی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه هوانوردی شهید ستاری و همچنین تیم تیراندازی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه افسری و انتظامی امام حسن مجتبی. کاروان آموزشی (عج) اربعین حسینی (علیه السلام) به همراه سردار سرتیپ پاسدار «حبیب الله جان نثاری» به چهارمین دوره مسابقات نظامی جهان در کاراکاس اعزام شدند.

کاروان 34 نفره ایران که در سه رشته با 8 کشور به رقابت پرداخت، دو طلا، 2 نقره و 5 برنز و در مجموع 9 مدال و 3 جام کسب کرد.

مدال آوران ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

دو و میدانی: دو طلا، یک نقره و یک برنز
امیرحسین صفری در دوی 10 هزار متر به مدال طلا دست یافت
امیرحسین صفری در دوی 5000 متر به مدال نقره دست یافت
علی سعادت مهر در ماده 800 متر مدال طلا را از آن خود کرد
علی سعادت مهر در دوی 1500 متر مدال برنز را کسب کرد

تیراندازی: چهار برنز (تپانچه، تفنگ) و یک نقره برای تیم ها

سرهنگ پاسدار سیروس رضایی معاون تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان جانشین کاروان ورزشی اربعین حسینی (ع) و سرهنگ حامد بهراد از دانشگاه افسری و افسری امام حسن مجتبی آموزش نیروی انتظامی (ع)، سرهنگ محسن علمی از دانشگاه علوم و فنون فارابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ خداکرم خزایی از دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست کمیته های تیراندازی، جهت یابی و دو و میدانی و سرهنگ ایرج حسین خانی عضو هیأت والیبال سیزم و همچنین سرهنگ سان ژویه از چین مسئول برگزاری مسابقات والیبال و ناظر داوران مسابقات والیبال حضور داشتند. در این دوره از مسابقات در چهره مسئولین برگزاری مسابقات به دعوت شورای عالی ورزش های نظامی جهان (SISM).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.