افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

نگرانی در مورد معاملات ویتالیک بوترین؛ فروش دارایی ها و سقوط آلت کوین ها

  • کد خبر : 354536
نگرانی در مورد معاملات ویتالیک بوترین؛ فروش دارایی ها و سقوط آلت کوین ها

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اخیراً 2.1 میلیون توکن Starknet به ارزش 858700 دلار را به یک کیف پول جدید منتقل کرده است که باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است. با این حال، بوترین ادعا می کند که تمام سود حاصل از تراکنش ها برای حمایت از پروژه های ارزش افزوده در اکوسیستم اتریوم […]

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اخیراً 2.1 میلیون توکن Starknet به ارزش 858700 دلار را به یک کیف پول جدید منتقل کرده است که باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است. با این حال، بوترین ادعا می کند که تمام سود حاصل از تراکنش ها برای حمایت از پروژه های ارزش افزوده در اکوسیستم اتریوم استفاده خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، بوترین همچنین اشاره کرد که قصد سرمایه گذاری در پروژه های سطح دوم را ندارد و در عوض از طریق کمک های مالی هنگفت به پروژه های کم ارزش کمک خواهد کرد.

آیا ویتالیک بوترین دارایی های خود را می فروشد؟

تراکنش‌های اتریوم ویتالیک بوترین در هفته‌های اخیر نگرانی‌هایی را در مورد فروش اتریوم به وجود آورده است. معاملات اخیر بوترین بررسی شده است و سوال اینجاست که آیا این معاملات فروش بوده یا دارایی های اهدایی وی.

بوترین ادعا کرده است که در شش سال گذشته هیچ سودی از فروش خود دریافت نکرده است و تمام سودها برای حمایت از پروژه هایی استفاده می شود که به اکوسیستم اتریوم ارزش می افزایند.

او توضیح داد:

علاوه بر این، این همچنین در مورد توکن های لایه دوم (L2) یا سایر توکن های پروژه هایی که من دارم (که هنوز نقد نشده اند) صدق می کند. سپس تمام سود حاصل از آنها یا برای حمایت از پروژه‌های موجود در اکوسیستم اتریوم یا کمک به خیریه‌های بزرگ‌تر هزینه می‌شود.

او همچنین گفت که برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در L2 یا پروژه‌های دیگر به این زودی ندارد و متعهد به حمایت از پروژه‌هایی است که کمتر از ارزش‌گذاری شده‌اند. او با اهدای این سودها از این پروژه ها حمایت می کند.

بوترین اخیراً چندین معامله اهدایی انجام داده است. گزارش شده است که برخی از این کمک‌ها از طریق کیف پول‌های Multisig ارسال شده‌اند که در Etherscan رهگیری شده‌اند.

دارایی های رمزنگاری ویتالیک بوترین - منبع: Arkham
Vitalik Buterin Crypto Assets – منبع: آرکام

برخی از برجسته ترین تراکنش های اهدایی بوترین شامل اهدای 100 اتریوم (به ارزش 300000 دلار در آن زمان) برای حمایت از 2077 Collective است. گروهی که به ترویج پذیرش اتریوم کمک می کند. او همچنین در ماه می 30 اتریوم را برای دفاع قانونی از Alexey Pertsev و Roman Storm، توسعه دهندگان Tornado Cash اهدا کرد.

تصمیم بوترین مبنی بر عدم سرمایه گذاری در پروژه های لایه دوم را نباید اقدامی علیه این پروژه ها تلقی کرد. او هفته گذشته در میان اتهامات کارشناسان امنیت سایبری مبنی بر اینکه راه حل های شبکه لایه دوم می تواند به طور یکجانبه دارایی های کاربران را مصادره کند، حملات به پروژه ها را به چالش کشید.

او نوشت:

نکته مهم: قوانین فاز 1 مستلزم آن است که تنها رای شورای امنیت با حداقل 75 درصد رأی دهندگان می تواند این کد را لغو کند و حداقل 26 درصد از آرا برای مخالفت با آن لازم است. پروژه هایی مانند OP و ARB هر دو با این قانون مطابقت دارند. بنابراین سازمان ها نمی توانند این دارایی ها را به صورت یک طرفه سرقت کنند.

انتقال توکن های STRK جامعه کریپتو را به وحشت انداخت

Vitalik Buterin اخیراً 2.1 میلیون توکن Starknet به ارزش تقریبی 858.7 هزار دلار را به یک کیف پول جدید منتقل کرده است. طبق داده‌های Arkham Intelligence، این انتقال یک روز پس از انتشار ۱.۲۶۸ میلیون توکن STRK به ارزش ۴۷۰،۰۰۰ دلار از قرارداد Starknet Locked Token Grant انجام شد.

بوترین به عنوان یکی از سرمایه گذاران اولیه StarkNet، 2.1 میلیون توکن را از طریق انتشار دو توکن STRK دریافت کرد و اخیراً آنها را به یک کیف پول جدید منتقل کرد. این اقدام باعث ایجاد نگرانی های جدیدی در بین سرمایه گذاران از احتمال فروش گسترده این توکن توسط بوترین شده است.

اگرچه بوترین علناً در مورد این انتقال اظهار نظر کرده است، اما همچنان به گمانه زنی در میان معامله گران دامن می زند و بر احساسات بازار تأثیر می گذارد.

قیمت STRK ثابت مانده است

علی‌رغم این حرکت‌های عظیم توسط Vitalik Buterin، STRK بیش از 5 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.437 دلار معامله می‌شود. این در حالی است که حجم معاملات آن با 32 درصد افزایش به 100.32 میلیون دلار رسید.

علاوه بر این، داده های CoinGlass نشان می دهد که علاقه باز به معاملات آتی Starknet با 12 درصد افزایش به 59.59 میلیون دلار رسیده است. این نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال است.

در همین حال، با وجود نقل و انتقالات گسترده اتریوم بوترین، او همچنان مقدار قابل توجهی از ارز را در اختیار دارد. موجودی اتریوم او 240.07 هزار اتریوم است که در زمان نگارش این مقاله حدود 571.98 میلیون دلار ارزش دارد.

در همین حال، در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با حدود 3 درصد افزایش به 2280 دلار رسیده است. در 30 روز گذشته، این ارز دیجیتال به بالاترین سطح 2820 دلار و پایین ترین سطح 2312 دلار رسید که نشان دهنده نوسانات بالای بازار است. با این حال، تجزیه و تحلیل اخیر قیمت اتریوم نشان می دهد که ممکن است ارز به 4500 دلار برسد، زیرا مدیریت دارایی تک رنگ برای یک پیشنهاد ETF اتریوم در استرالیا ثبت نام کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-07 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.