افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

شروع ثبت نام وام های مهم بازنشستگان با مبلغ جدید از 25 شهریور

  • کد خبر : 354521
شروع ثبت نام وام های مهم بازنشستگان با مبلغ جدید از 25 شهریور

صندوق بازنشستگی کشوری نیز مانند سایر نهادهای دولتی سامانه و سایت خود را راه اندازی کرده است. این اقدام به مستمری بگیران کشوری امکان می دهد تا به صورت غیرحضوری و به راحتی از خدمات مختلف صندوق بهره مند شوند. با ایجاد این سامانه، روند دسترسی به خدمات مختلف برای بازنشستگان آسان شده و به […]

صندوق بازنشستگی کشوری نیز مانند سایر نهادهای دولتی سامانه و سایت خود را راه اندازی کرده است. این اقدام به مستمری بگیران کشوری امکان می دهد تا به صورت غیرحضوری و به راحتی از خدمات مختلف صندوق بهره مند شوند.

با ایجاد این سامانه، روند دسترسی به خدمات مختلف برای بازنشستگان آسان شده و به راحتی می توانند نیازهای خود را از طریق اینترنت بدون نیاز به مراجعه حضوری برآورده کنند. این نوآوری برای افزایش بهره وری و کاهش زمان انتظار برای خدمات طراحی شده و توجه به رفاه و آسایش بازنشستگان را نشان می دهد.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری در sabasrm.ir همواره خدماتی مانند وام ضروری و وام ازدواج را برای فرزندان مستمری بگیران ارائه می دهد. متقاضیان در صورت داشتن شرایط خاص می توانند از این وام ها بهره مند شوند. از آنجایی که ثبت نام و دریافت وام از این سایت مستلزم آشنایی با بخش های مختلف و نحوه ثبت نام است، لازم است متقاضیان با بخش های مختلف سایت آشنا شوند.

این گزارش به بررسی نحوه ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری در سایت sabasrm.ir در سال 1403 و نحوه ثبت نام وام ضروری می پردازد.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری در سال 1403 جهت ثبت نام و دریافت انواع وام های بانکی مستمری بگیران این سازمان طراحی شد. مراحل ورود به سایت و نحوه ثبت نام در ادامه مرحله به مرحله توضیح داده خواهد شد.

متقاضی برای ورود به سایت باید در هنگام ثبت نام، sabasrm.ir را در مرورگر خود جستجو کند.

متقاضی پس از ورود به سایت می تواند گزینه “ورود به سیستم” را که در بالای صفحه با رنگ نارنجی مشخص شده است را انتخاب کند. سپس با وارد کردن اطلاعات لازم شامل شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب به درگاه شخصی خود منتقل می شوید.

در نهایت متقاضی باید گزینه مربوط به وام مورد نظر خود شامل وام ضروری یا وام ازدواج را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام و درخواست وام اقدام کند.

یکی از تسهیلاتی که درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته است، وام ضروری به مبلغ 30 میلیون توکن است. در اینجا نحوه ثبت نام وام ضروری در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری آورده شده است.

در ابتدا متقاضی باید آدرس سایت سیستم را همانطور که در بالا ذکر شد جستجو کند. پس از ورود به سایت، در قسمت خدمات مالی گزینه “وام ضروری” را انتخاب کنید.

سپس متقاضی باید شرایط را مطالعه کرده و روی گزینه “ثبت وام مورد نیاز” در پایین صفحه کلیک کند.

در نهایت متقاضی باید اطلاعات لازم شامل شماره حساب، کد ملی و سایر ارکان مربوطه را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و پس از انجام مراحل، برای دریافت وام ضروری 30 میلیون تومانی در سال 1403 ثبت نام کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.