افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

رئیس جمهور از کار قرارگاه خاتم الانبیاء بازدید کرد

  • کد خبر : 354153
رئیس جمهور از کار قرارگاه خاتم الانبیاء بازدید کرد

به گزارش ایرنادکتر مسعود المدزیکیان صبح امروز شنبه به همراه سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر عبدالرضا عابد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از این قرارگاه بازدید کرد. ، پیشرفت پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را از نزدیک مشاهده کرد. وی در بدو ورود پس از ادای […]

به گزارش ایرنادکتر مسعود المدزیکیان صبح امروز شنبه به همراه سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر عبدالرضا عابد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از این قرارگاه بازدید کرد. ، پیشرفت پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را از نزدیک مشاهده کرد.

وی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نمایشگاه آخرین دستاوردهای سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.

رئیس جمهور در ادامه از مرکز پایش و اتاق وضعیت حوزه عمرانی بازدید و با تعدادی از پروژه های این حوزه ارتباط مستقیم داشت و از نزدیک این برنامه ها و پیشرفت و امور اجرایی آن را پیگیری کرد.

دکتر مزیکیان با کمک به فرماندهان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء و استماع گزارش ها، توانمندی های موثر و قابل اعتماد این قرارگاه و زمینه های همکاری و هم افزایی را بیش از پیش برشمرد.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص).

این مجموعه با چشم انداز رسالت صیانت از انقلاب اسلامی و با محوریت روحیه جهادی، سلامت فردی و صداقت، در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور و دستیابی به اهداف افق 1404 پیش خواهد رفت. رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، نخبه و توانمند. در حال حاضر توانسته است در اجرای پروژه های ملی در زمینه ها و گرایش های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعتی و معدنی، گاز، پیمانکاران ملی را به کار گرفته و مدیران واجد شرایط را تربیت کند. خطوط انتقال، جاده ها و باندها، ساخت بنادر، سدها و سازه های دریایی. صنعت برق، مخابرات و فناوری اطلاعات (ICT)، کشاورزی و … توانایی اجرای پروژه های بزرگ را به منصه ظهور می رساند و به رقیبی سرسخت تبدیل می شود. پیمانکاران خارجی و شعار «ما می توانیم» را به مناسب ترین شکل به واقعیت تبدیل کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.