افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

پنج میلیون گردشگر در پنج روز به گیلان سفر کردند/ پرترددترین محور اتوبان قزوین – رشت

  • کد خبر : 353966
پنج میلیون گردشگر در پنج روز به گیلان سفر کردند/ پرترددترین محور اتوبان قزوین – رشت

به گزارش رکنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، ولی جهانی گفت: این مسافران از طریق ناوگان زمینی و هوایی وارد استان شدند و بیشتر با خودروهای شخصی به گیلان سفر کردند. وی گفت: بر این اساس طی این روزها 478 هزار و 42 دستگاه خودرو وارد استان شد که بیشترین تعداد مربوط […]

به گزارش رکنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، ولی جهانی گفت: این مسافران از طریق ناوگان زمینی و هوایی وارد استان شدند و بیشتر با خودروهای شخصی به گیلان سفر کردند.

وی گفت: بر این اساس طی این روزها 478 هزار و 42 دستگاه خودرو وارد استان شد که بیشترین تعداد مربوط به 12 شهریور ماه با بیش از 110 هزار خودرو بوده و پرترددترین و پرترددترین محور نیز بوده است. بزرگراه قزوین – رشت بوده است

وی با بیان اینکه در این ایام ظرفیت اسکان دائم و موقت استان تکمیل شده است، افزود: در این ایام بیش از هفت میلیون و 461 هزار و 775 نفر شب اقامت در این مراکز در استان به ثبت رسیده است.

جهانی بیان کرد: ضریب اشغال اماکن اقامتی استان در این پنج روز 115 درصد بوده است.

وی گفت: در حال حاضر سه هزار و 176 واحد اقامتی با حدود 50 هزار تخت پذیرای مسافران در استان فعال است که از این تعداد 115 واحد هتل، 51 هتل آپارتمان، 102 مجتمع گردشگری، 19 مجتمع تفریحی و تفریحی، 171 اقامتگاه بوم گردی است. از اقامتگاه های سنتی و 2660 مهمانسرا.

وی بیان کرد: در این مدت نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی به صورت جدی و متمرکز انجام شد که از 425 مرکز گردشگری در استان بازدید شد.

ترافیک در مبادی خروجی گیلان سنگین است.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین از کماکان ترافیک در محور رشت به قزوین و بندر آستارا به اردبیل خبر داد.

سرهنگ جاور صفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل بازگشت مسافران، تردد در محور رشت – قزوین در محدوده رشت – سراوان، سراوان – امامزاده هاشم و تی سنگر شدید است. و حجیم

وی افزود: ترافیک سنگین در ورودی شهر رودبار و همچنین داخل این شهرستان سنگین است و از سوی دیگر در محور بندر آستارا به سمت اردبیل در محدوده حیران نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ترافیک سنگین در خروجی محور رشت – قزوین، مسیر جدید هشت کیلومتری رودبار به منجیل یک طرفه شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.