افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

از صفر تا صد تغییر در چهره سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت / از چهره کودکانه تا زنانگی شان! + بیوگرافی و عکس

  • کد خبر : 353872
از صفر تا صد تغییر در چهره سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت / از چهره کودکانه تا زنانگی شان! + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل نام: سارا و نیکا نام خانوادگی: فرقانی اصل تاریخ تولد: 8/5/1383 محل تولد: تهران محل اقامت: سوئد بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا فرقانی اصالتاً متولد 17 مرداد 1392 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه […]

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

نام: سارا و نیکا

نام خانوادگی: فرقانی اصل

تاریخ تولد: 8/5/1383

محل تولد: تهران

محل اقامت: سوئد

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصالتاً متولد 17 مرداد 1392 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه هنری شدند اما با سریال پایتخت به شهرت رسیدند و در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا فرقانی

بازی اول

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال “بابر زیندا” به کارگردانی نادر مقدس در سال 1383 برمی گردد، زمانی که 9 ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را بازی کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند. و یکی از آنها در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می کند.

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس رابطه خود با این خانواده در سریال، سیروس مقدم را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست بازیگری در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند. .

سارا و نیکا فرقانی

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های مختلف با رسانه ها همواره به این سوال پاسخ داده اند که به بازیگری علاقه دارند اما هنوز تصمیمی نگرفته اند و می خواهند ادامه تحصیل دهند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی

شهرت

اولین سری از سریال پایتخت از شبکه یک نوروز 90 پخش شد، کم کم این بچه ها با فصل دوم، سوم و چهارم دیده شدند و معروف شدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. سارا و نیکا در این سریال نقش دختران معمولی نقی را بازی می کنند.

سارا و نیکا فرقانی

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و 15 سال در لیگ جوانان در تیم های عقاب و راه آهن فوتبال بازی کردند و به دلیل حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند برای ادامه تحصیل به فوتبال ادامه دهند. ، دوقلوها به سوئد رفتند تا دختران بتوانند تحصیلات خود را در این کشور ادامه دهند.

سارا و نیکا فرقانی

فقط در پایتخت بازی کنید.

مادر سارا و نیکا:

راستش را بخواهید با خانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم که هر سال که سریال پایتخت ساخته می شود سارا وانیکا را به ایران بیاوریم تا بازی کنیم و بعد به سوئد برگردیم.

سارا و نیکا فرقانی

فقط درس

در حال حاضر نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند چون الان در مرحله ای هستند که باید در پایتخت درس بخوانند و در پایتخت بازی کنند برایشان کافی است.

سارا و نیکا فرقانی

ازدواج سارا و نیکا فرقانی در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در این سال ها و ساخت سریال پایتخت، نقش هایشان روز به روز پر رنگ تر شده است، هرچند در سریال پایتخت دیالوگ هایشان بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود، اما با بزرگ شدن دوقلوها، نویسندگان بیشتر شدند. فضایی برای آنها متن می نویسند. بنابراین در پایتخت 3 نام رستوران هما و رستوران خاله فهیمه سارونیکا وجود داشت که بخشی از ماجرا بود.

سارا و نیکا فرقانی

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 قسمت های بیشتری از داستان به آنها اختصاص داده شده تا جایی که هومان حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را به برادرانشان بسپارند، رحمان و رحیم را پیشنهاد کردند. و این نویدی است برای حضور سارا و نیکا برای پر رنگ تر شدن در پایتخت 5 یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا خاله خودشان را که در برش نهایی بهبود یافته است به کلینیک می برند.

سارا و نیکا فرقانی

مصاحبه با سارا و نیکا

سارا و نیکا دوران کودکی خود را در پایتخت گذراندند. شاید به همین دلیل است که آنها در پشت صحنه زندگی می کنند. از همان روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را مامان و بابا صدا کردند و به این ترتیب فاصله را کم کردند. آنها چشمان پایتخت نشینان هستند و برای خوشحالی دوقلوها هر کاری می کنند.

سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه بازیگری در هشت ماهگی.

سارا:

اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از آن دوران چیزی به یاد نداریم، اما مامانم می گوید که آقای رسول حاتمی که آن زمان ما را از «براره زندهدی» می شناخت و با گروه پایتخت ارتباط نزدیکی داشت، وقتی دنبال دوقلوهای ما می گشت. سریال «پایتخت» «آقای مقدم به ما گفت و بعد از اینکه به دفتر رفتیم، برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

سارا و نیکا فرقانی

بعد از پایتخت 2 رفتیم سوئد

نیکا:

پس از حضور در پایتخت 2، برای تحصیل و زندگی با مادر و پدرمان به سوئد رفتیم. در ابتدا رفتن به مدرسه سوئدی برای ما دشوار بود، اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و اکنون دوستان سوئدی زیادی داریم.

سارا و نیکا فرقانی

وقتی بچه های دوقلو جای ما را گرفتند

سارا:

این تا زمانی بود که کاملا آماده حضور در پایتخت 4 بودیم که یک بار شنیدیم که یک جفت دختر دوقلو از شیرگاه قرار است نقش سارا و نیکا را بازی کنند. آن موقع خیلی ناراحت بودیم اما مادرمان می گفت خیلی خوب است که دو بچه دیگر که دوست ما هم هستند به بازی می روند و خوشحال می شوند اما چون پایتخت را خیلی دوست داریم دوست داشتیم این نقش را بازی کنیم. از خودمان

سارا و نیکا فرقانی

چگونه به پایتخت برگردیم؟

نیکا:

می دانستیم که حضور ما از قبل منتفی است، اما بعد از چند روز آقای تنابنده که برای ما پدر داستان باقی مانده است، به مادرمان زنگ زد و از او خواست به ایران بیاید. بابا محسن می گفت خانم غفوری قبل از اینکه دنبال دوقلو بگردیم چند بار در وایبر با شما تماس گرفت اما جواب ندادید! این تقریباً زمانی بود که خطوط وایبر در سوئد مشکل داشتند و ما حتی متوجه نشدیم که آنها تماس می گیرند.

سارا و نیکا فرقانی

تاریخچه تحصیل ما در سوئد

سارا:

روال مدارس در آنجا به گونه ای بود که کلاسی برای ملیت های مختلف وجود داشت. مثلاً کلاسی برای ایرانی ها وجود دارد که در آن درس می خوانیم و پس از مدتی به صلاحدید استادمان کلاس های زبان سوئدی را هم راه اندازی کردیم و از این طریق زبان مشترکمان را با بچه های دیگر از ملیت های مختلف آغاز کردیم. سوئدی خواهد بود.

نیکا:

قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات ما بود، برای اینکه امتحانات مزاحم سفرمان به ایران نشود، مادرم با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلم مان خواست که اجازه دهد من و سارا امتحان بدهیم. . حدود یک ماه درس خواندیم و امتحان دادیم تا برای حضور در پایتخت 4 آماده شویم، با اینکه در آن ماه زجر زیادی کشیدیم اما به عشق پایتخت تمام آن مشکلات را تحمل کردیم.

ما از طریق اسکایپ با مادرمان در ارتباط هستیم.

نیکا:

دوری از مادر برای ما خیلی سخت است و هرگز فکر نمی کردیم روزی اتفاقی بیفتد که ما را از هم جدا کند، اما اینجا هر روز صبح با مادرم که در سوئد است چت تصویری داریم تا سختی این فاصله را کم کنیم. . .

سارا و نیکا فرقانی

با عمویم به ایران آمدیم.

سارا:

مامان مون باید از محل کارش خداحافظی می کرد و با ما می آمد، اما چون بارها و بارها با محل کارش صحبت کرده بود به دلیل عدم تماس با گروه پایتخت که بعدا متوجه شدیم سوءتفاهم بوده است، نتوانسته است. ترک کن . دیگر نه به همین دلیل ما را با عمویم به ایران فرستاد که همزمان می خواست برای دیدن مادربزرگم به ایران بیاید.

در فرودگاه مورد استقبال پایتخت نشینان قرار گرفتیم.

سارا:

وقتی به فرودگاه امام خمینی(ره) رسیدیم، پس از ورود به اتاق، دیدیم که گروه فیلمبرداری پایتخت به استقبال ما آمدند و از لحظه ورود ما به ایران عکس گرفتند و گفتند که پشت صحنه سریال است. .

بعد از خدا فرزندانم را به پایتخت ها سپردم

سارا و نیکا فرقانی

خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که دلش برای دوقلوهایش بسیار تنگ شده است، گفت:

دوری از بچه ها برایم خیلی سخت است، اما از آنجایی که آنها پایتخت بودن را دوست دارند و مادرم هم که مریض است و سارا و نیکا را خیلی دوست دارد، قبول کردم بچه ها را با دایی شان به ایران ببرم. بعد از خدا بچه ها را به کل گروه سپردم و خدا را شکر شنیدم که حواسشان به سارا و نیکای من است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.