افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

تبلتی به نازکی یک ورق کاغذ + عکس

  • کد خبر : 353230
تبلتی به نازکی یک ورق کاغذ + عکس

آفتاب نیوز: Remarkable به باریک ترین تبلت الکترونیکی جهان رنگ بخشیده است. سال 2020 بود که تحت تاثیر تبلت “e-note 2” این شرکت قرار گرفتیم، اما این تبلت و محصولات مشابه تا کنون فاقد رنگ بوده و فقط سیاه و سفید بودند. حالا شرکت نروژی Remarkable با تبلت 11.8 اینچی جدید خود به این دنیا […]

آفتاب نیوز:

Remarkable به باریک ترین تبلت الکترونیکی جهان رنگ بخشیده است.

سال 2020 بود که تحت تاثیر تبلت “e-note 2” این شرکت قرار گرفتیم، اما این تبلت و محصولات مشابه تا کنون فاقد رنگ بوده و فقط سیاه و سفید بودند. حالا شرکت نروژی Remarkable با تبلت 11.8 اینچی جدید خود به این دنیا رنگ داده است.

اولین تبلت این شرکت با نام ePaper در سال 2016 با قیمت پایه بسیار جذاب 379 دلار روانه بازار شد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی با واکنش سریع و یک قلم بدون باتری با نوک اصطکاک بالا برای حس کاغذ و همگام سازی با سایر دستگاه ها از طریق ابر بود.

نسخه دوم مبتنی بر فناوری جوهر الکترونیک (E Ink) در سال 2020 عرضه شد که شاهد آن به همراه ورودی قلم جدید با عملکرد پاک کن دیجیتال بودیم. با معرفی آن تبلت، یک لپ‌تاپ الکترونیکی به‌روز شد که کار کاغذی و استفاده از دستگاه دیجیتال را در یک صفحه نمایش ترکیب می‌کند که بسیاری از حواس‌پرتی‌های مدرن را از بین می‌برد.

اکنون که چهار سال از انتشار آن می گذرد، زمان مناسبی برای معرفی نسخه جدید به نظر می رسید.

تبلت Paper Pro جدید برای کمک به کاربران در جذب، اصلاح و بهبود افکار خود در دنیایی پر از حواس‌پرتی طراحی شده است.

اولین تغییر بزرگ نسبت به مدل قبلی، افزایش اندازه صفحه نمایش به 11.8 اینچ است. این نمایشگر سفارشی مبتنی بر فناوری جوهر الکترونیکی Gallery 3 است و ۹ رنگ مختلف را برای نوشتن و طراحی ارائه می‌کند که می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد و هزاران رنگ را هنگام خواندن ارائه کرد.

رزولوشن این نمایشگر 2160 در 1620 با وضوح پیکسل 229 ppi است. بافت سطح آن برای احساس طبیعی‌تر نوشتن بهبود یافته است.

گفته می شود که Paper Pro پاسخگوترین دستگاه Remarkable تاکنون است و این شرکت موفق شده است تاخیر آن را به 12 میلی ثانیه کاهش دهد.

این تبلت که در یک محفظه آلومینیومی و شیشه ای قرار گرفته است، دارای نور پس زمینه قابل تنظیم برای بهره وری در تاریکی بدون نیاز به تکیه بر نور محیط است.

ادعا می شود که باریک ترین دستگاه در نوع خود در جهان است که تنها 5.1 میلی متر (0.2 اینچ) ضخامت دارد.

اما در مورد دیگر ویژگی های قابل توجه آن باید گفت که این تبلت دارای پردازنده های چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی است که توسط 2 گیگابایت رم کم مصرف و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود.

همچنین دارای باتری 5030 میلی آمپر ساعتی است که تا دو هفته دوام می آورد. علاوه بر این امکان اتصال وای فای با دو باند بی سیم و کابل USB-C وجود دارد.

علاوه بر این ویژگی های جدید، صفحه کلید Folio نیز برای کسانی که ترجیح می دهند تایپ کنند وجود دارد.

این تبلت به طور خودکار فایل ها را رمزگذاری می کند و از بوت ایمن به همراه رمز عبور برای آرامش خاطر شما پشتیبانی می کند.

تبلت Paper Pro اکنون با قیمت 579 دلار با قلم استاندارد یا 629 دلار با قلم ویژه Marker Plus با عملکرد پاک کن در دسترس است. علاوه بر این، کاربران نسل قبلی ممکن است تعجب کنند که نشانگرهای reMarkable 2 با این تبلت جدید سازگار نیستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.