افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جزئیات اولین آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل بازرگانی دانشگاه تهران اعلام شد

  • کد خبر : 35301
جزئیات اولین آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل بازرگانی دانشگاه تهران اعلام شد

گواهینامه ECBA یا (Entry Certification in Business Analysis) یک گواهینامه ورود به تجزیه و تحلیل کسب و کار است که مطابق با استانداردهای موسسه بین المللی تجزیه و تحلیل کسب و کار (IIBA) است و دانش اولیه رویکردهایی را که یک تحلیلگر تجاری به آن نیاز دارد را پوشش می دهد. این گواهینامه دانش لازم […]

گواهینامه ECBA یا (Entry Certification in Business Analysis) یک گواهینامه ورود به تجزیه و تحلیل کسب و کار است که مطابق با استانداردهای موسسه بین المللی تجزیه و تحلیل کسب و کار (IIBA) است و دانش اولیه رویکردهایی را که یک تحلیلگر تجاری به آن نیاز دارد را پوشش می دهد.

این گواهینامه دانش لازم را در مورد چگونگی دستیابی به تجزیه و تحلیل کسب و کار مطابق با راهنمای BABOK® پوشش می دهد و نشان می دهد که شما دانش و مهارت های لازم برای ورود به حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار را دارید. آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب و کار (ECBA) با هدف آزمون مهارت های کارشناسان و فعالان تجاری از شرکت های مختلف کشور در زمینه تحلیل کسب و کار طراحی شده است.

از آنجایی که تحلیل روندها و رویدادهای فضای کسب و کار و حل مشکلات کسب و کار یکی از وظایف مهم کارشناسان و فعالان این حوزه است، این آزمون با هدف تحلیل اطلاعات مرتبط با روندها و رویدادهای کسب و کار، تحلیلگران کسب و کار را در زمینه ترسیم یا پیش بینی آینده کسب و کار مورد آزمایش قرار می دهد.

آزمون ECBA دانش پایه در مورد رویکردهای مورد نیاز یک تحلیلگر کسب و کار را پوشش می دهد، همچنین این آزمون دانش لازم را در مورد چگونگی دستیابی به تجزیه و تحلیل کسب و کار طبق راهنمای BABOK® پوشش می دهد و دانش و مهارت های تحلیلگران تجاری را برای ورود به حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار آزمایش می کند.

علاقه مندان برای شرکت در این آزمون و اطلاع از منابع و شرایط می توانند به مرکز صلاحیت حرفه ای تجزیه و تحلیل کسب و کار رجوع به نیز شود دانشگاه تهران برای همه علاقمندان به اخذ این مدرک بین المللی دوره های آمادگی آزمون تحلیل کسب و کار در سطوح مختلف به شیوه ای حرفه ای سازماندهی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.