افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پناهیان چه گفت که به کاهان درآمد؟

  • کد خبر : 352919
پناهیان چه گفت که به کاهان درآمد؟

به گزارش مانیبان، روزنامه کیهان به صورت آنلاین مطلبی با عنوان «آقای پناهیان شما طرف کی هستید؟ نوشت: 28 شهریور 1398 برای دفاع از آقای پناهیان در برابر هجمه ناجوانمردانه رسانه های شبکه و ارتش مجازی آن و حتی برخی جریانات درون جبهه انقلاب نامه نوشتیم و به ایشان توصیه کردیم که «بی طرفی» و […]


به گزارش مانیبان، روزنامه کیهان به صورت آنلاین مطلبی با عنوان «آقای پناهیان شما طرف کی هستید؟ نوشت:

28 شهریور 1398 برای دفاع از آقای پناهیان در برابر هجمه ناجوانمردانه رسانه های شبکه و ارتش مجازی آن و حتی برخی جریانات درون جبهه انقلاب نامه نوشتیم و به ایشان توصیه کردیم که «بی طرفی» و «اخلاق» را رعایت کنند. حتی فکرش را هم نمی کردیم که حدود 4 سال بعد در 14 شهریور 1403 آقای پناهیان (احتمالاً ناخواسته و شاید با نصیحت و هدایت نادرست برخی اطرافیان) به همین سمت برود و با حرف هایی که به نظر می رسد. از نظر روحانی بعید است آرزوی چندین ساله دشمنان تکرار انقلاب علیه کیهان!

«الدهر یومن: یوم اللک و یوم العلیک»، روز دو روز است; یک روز با تو و یک روز با تو. ما سالهاست که این حرف ملا را در عالم هستی زندگی کرده ایم. نه از ستایش مردم مست شدیم و نه از برخورد و کنایه از سوی همین مردم هراسی داشتیم. سال هاست که ما کوچکترین توجهی به برخورد، تمسخر و تهمت مخالفان نداشته ایم، پس بدیهی است که به سخنان آقای پناهیان که در مقایسه با آنها بسیار کم اهمیت است، بی اعتنا بوده و توجهی نمی کنیم. اما دوست دارم آقای پناهیان سخنان اخیر خود را با تبلیغات مشابه رسانه های خارجی علیه کاهان مقایسه کند و اگر تفاوتی در آنها دید ما را بی آمادگی نگذارد!

تعمیم آسان است. به جای تعمیم، از آقای پناهیان انتظار می رفت که دقیقاً بگوید جهان کجا و چگونه قطبی شده است. کیهان به این فریب اعتراض کرد که همه وزرای معرفی شده با هماهنگی و نظر مثبت حضرت آقا انتخاب شدند و خواص در حالی که در مقابل این فریب خطرناک سکوت کردند اسناد و دلایل محکمی برای بطلان خود ارائه کردند. آیا سخنان اخیر رهبر انقلاب تأییدی بر این گفته ما نیست که «اکثریت وزرای منصوب را نشناختم و نظر خود را ندادم»؟

کیهان به حضور صیادان در برخی پست های حساس اعتراض کرد، یعنی دقیقا به دستورات رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور عمل کرد. این عمل قطبی شدن جهان کجاست؟ کیهان در دفاع از دستاوردهای سه ساله شهید رئیسی از تحویل اسب زین شده توسط دولت آن شهید بزرگوار به دولت چهاردهم خبر داد و به فهرست بلندبالایی از این دستاوردها اشاره کرد. آیا دفاع شهید رئیسی در برابر حمله ناجوانمردانه گروهی از اصلاح طلبان قطبی است؟

کیهان در گزارشی مستند تاکید کرد که استخدام افراد متمایل و غیر مرتبط با انقلاب یک «توافق ملی» نیست. این تاکید رهبر معظم انقلاب بود و هست که کمتر از دو ماه از روی کار آمدن دولت جدید; سه بار و در سه سخنرانی مختلف به تفصیل نسبت به انتصاب افراد دارای تجربه بد و خارج از انقلاب هشدار داده اند. قطبی شدن کجاست؟ آقای پناهیان حرف شما به عنوان یک روحانی انقلابی باید سنجیده و حساب شده باشد. ما نمی خواهیم که شما عالم هستی را ستایش کنید و نگران تهمت زدن شما به هستی نیستیم، بلکه می ترسیم در دام شیاطین بیفتید; برای شما و نه برای ما ما شما را دوست داریم و نمی خواهیم سخنان شما مورد تشویق و حمایت دشمنان نظام و اسلام قرار گیرد. کسانی که دشمن شما هم هستند.

مطالبه گر قطبی نیست و با توافق و حفظ وحدت منافاتی ندارد. همانطور که رهبر انقلاب در 23 خرداد 1395 فرمودند: «ملت باید در کنار دولت باشد، صنف را حفظ کند؛ این منافاتی با انتقاد یا حرف و مطالبه ندارد؛ عیبی ندارد… سه قوه همچنین باید با یکدیگر متحد شوند: دولت، مجلس، قوه قضائیه – باز هم این منافاتی با این ندارد که مجلس به وظایف خود در قبال دولت عمل کند تا وظایف قانون اساسی را انجام دهد. چالش و چیزهایی از این قبیل

اگر اینها موارد دوقطبی است، تکلیف «تبیین جهاد» و «جنگ روایی» و لزوم دفاع از معارف انقلاب و… چه می شود؟ آیا رهبر انقلاب بر مقابله با مفسدان دوقطبی تاکید دارند؟ ؟! یا نپذیرفتن ملی گرایان، نهضت آزادی و انجمن حجتیه توسط امام دوقطبی بود؟

از کهن به عنوان یک روزنامه قطبی صحبت کردید و سپس از روزنامه های اطلاعات و جمهوری اسلامی نام بردید! چرا به روزنامه های زنجیره ای مثل همه میهن، سازندگی، ادماد، شرق و … اشاره نکردید؟ آیا نگاهی اجمالی به محتوای آنها انداخته‌اید که در این چند سال متخصص در گسترش نفرت و قطبی‌سازی هستند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در مورد عرف آزادی چطور؟ و اگر پاسخ شما منفی است و آنها را نمی شناسید، چه می گوییم؟!

و سرانجام، جهان یاد گرفته است که خطوط را بشکند. نگذارید از تمسخر و تهمت آزرده شوید و با فشار و تهدید از مسیر خود منحرف نشوید و پشت نکنید و به لطف و عنایت خداوند از این راه برنمی گردد. آقای پناهیان اظهارات کذب خود را پس می گیرید؟


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.