افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

کاغذ گلاسه جای هر چیزی را که ترند تابستانی است گرفته است. آیا ترفندهای پیکربندی آن را می دانید؟

  • کد خبر : 35283
کاغذ گلاسه جای هر چیزی را که ترند تابستانی است گرفته است.  آیا ترفندهای پیکربندی آن را می دانید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها این است که زیر کت خود را چه بپوشند، مخصوصا مانتو یا مانتوهای تابستانی باز که حتما نیاز به یک زیر مانتو مناسب دارند. در این مقاله نه تنها یک زیرپوش جذاب را به شما معرفی می کنیم، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها این است که زیر کت خود را چه بپوشند، مخصوصا مانتو یا مانتوهای تابستانی باز که حتما نیاز به یک زیر مانتو مناسب دارند. در این مقاله نه تنها یک زیرپوش جذاب را به شما معرفی می کنیم، بلکه می خواهیم یک زیرپوش مدرن و جذاب را نیز به شما معرفی کنیم که نیازی به زیره یا سایر عارضه های ظاهری ندارد. شومیز لباس زنانه ای است که در مهمانی های رسمی و غیر رسمی پوشیده می شود، البته فراموش نکنید که هر کدام از این مهمانی ها شومیز مخصوص به خود را می طلبد. مثلا کاغذ ساتن برای مهمانی های رسمی و کاغذ کتان و نخی برای مهمانی های دوستانه و غیررسمی مناسب است. کاغذ گلاسه یکی از ترندهای جذاب 1402 است که هم به عنوان آستر کت و هم به عنوان خود مانتو قابل استفاده است. کت کتان ساتن معمولا بلندتر است و می تواند گزینه مناسبی برای استایل های نیمه رسمی باشد. برای مثال می توانید با دوستان خود به کافه بروید، می توانید یک پیراهن ساتن را با شلوار پارچه ای یا حتی جین ترکیب کنید و با یک کفش پاشنه بلند ظاهر خود را کامل کنید.

البته این بدان معنا نیست که پنبه گزینه خوبی نیست، بلکه می توانید حتی شلوار پارچه ای و ساتن خود را با پنبه ترکیب کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های کاغذ براق آشنا شوید.

کاغذ براق

کاغذ براق و شلوار جین؛ از معجزه شلوار جین زاپ غافل نشوید

یکی از اجناس استایل جذاب که از قدیم الایام در اکثر استایل ها جایگاه بالایی داشته است شلوار جین است. شلوار جین و جین را می توان هم برای مردان و هم برای زنان در اکثر تیپ ها و استایل ها پوشید، به گونه ای که می توان گفت آچار سبک فرانسوی را برای شما بازی می کند. بنابراین، اگر می خواهید برای یک مهمانی دوستانه آماده شوید، بهترین گزینه برای ست شدن با پیراهن ساتن، شلوار جین است، البته اگر می خواهید کمی شیک تر و جذاب تر به نظر برسید، بهتر است از شلوار جین زاپ استفاده کنید. به عنوان مثال، یک شلوار جین زیپ دار با یک پیراهن نخی و ساتن Vance می تواند ظاهری منحصر به فرد به شما بدهد.

کاغذ براق

کاغذ براق

ملحفه ساتن و شلوار پارچه ای؛ شیک و جذاب بپوشید

کاغذ یکی از اصلی ترین پوشاک مردان است، اما جالب است بدانید که زنان نیز با این کشف بزرگ در دنیای مد بیگانه نیستند. وقتی این نام را می شنویم، بیشتر ما به نسخه های سفید ساده فکر می کنیم، در حالی که کاغذ دنیای متنوعی دارد، بنابراین می توان گفت که در رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارند. فرقی نمی کند که چه نوع در کمد خود دارید، زیرا راه های زیادی برای ترکیب آن وجود دارد. پس اگر برای تابستان شیک خود به فکر یک بلوز ساتن هستید، بهتر است آن را با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ترکیب کنید تا ظاهری جذاب و مجلل داشته باشید. در این صورت آماده رفتن به یک مهمانی شیک و رسمی هستید.

کاغذ براق

کاغذ براق

چگونه کاغذهای طرح دار براق را تعمیر کنیم؟

یکی از چالش های همیشگی دنیای مد، ترکیب لباس های شلوغ و طرح دار است. البته این نگرانی تا حدودی درست است زیرا همخوانی با این دسته از لباس ها نسبت به انواع ساده و تک رنگ دشوارتر است اما جای نگرانی نیست زیرا با رعایت نکات ظریف می توانید به استایل جذابی دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر کاغذ انتخابی شما دارای پس زمینه یا طرح است، بهتر است سایر عناصر ساده و تک رنگ را انتخاب کنید. فراموش نکنید که ملحفه های ساتن و طرح دار معمولا رسمی تر از مدل های ساده هستند، بنابراین استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق به عنوان مکمل به شدت توصیه می شود.

کاغذ براق

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.