افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

مشارکت در سرمایه گذاری های جدید بایننس Labs با امکان airdrop

  • کد خبر : 352736
مشارکت در سرمایه گذاری های جدید بایننس Labs با امکان airdrop

پیروی از ردپای سرمایه گذاران نهادی، به ویژه بازیگران بزرگ، راهی عالی برای شناسایی پروژه های امیدوارکننده و مستعد رشد است. بایننس لبز یکی از مهم ترین موسسات سرمایه گذاری است که اهداف آن همیشه زیر ذره بین جامعه ارزهای دیجیتال است. اگر در زمان مناسب به عنوان کاربران اولیه وارد این پروژه ها شویم، […]

پیروی از ردپای سرمایه گذاران نهادی، به ویژه بازیگران بزرگ، راهی عالی برای شناسایی پروژه های امیدوارکننده و مستعد رشد است. بایننس لبز یکی از مهم ترین موسسات سرمایه گذاری است که اهداف آن همیشه زیر ذره بین جامعه ارزهای دیجیتال است. اگر در زمان مناسب به عنوان کاربران اولیه وارد این پروژه ها شویم، نه تنها می توانیم ایردراپ های احتمالی شرکت کردن؛ بلکه از رشد آینده آنها نیز بهره مند می شویم. در این مقاله سرزمین بلاک چین معرفی شده است سرمایه گذاری های جدید BinanceLabs ما همچنین نحوه شرکت در آنها را بررسی می کنیم تا واجد شرایط ایردراپ های احتمالی باشیم.

معرفی سرمایه گذاری های جدید BinanceLabs

سرمایه گذاری های جدید BinanceLabs
منبع: Binance. Com

اگرچه بازار کریپتو هنوز جهت خاصی ندارد و روند بیت کوین مشخص نیست. اما تعداد زیادی از پروژه های ارز دیجیتال موفق به جذب سرمایه از موسسات بزرگی مانند آزمایشگاه بایننس شده اند. در ادامه 5 مورد از سرمایه‌گذاری‌های جدید آزمایشگاه بایننس که احتمالاً ایردراپ می‌شوند بررسی می کنیم:

ایردراپ چیست؟ چگونه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم

1. MyShell

Myshell airdropMyshell airdrop
منبع: dinehq.com

MyShell یک اکوسیستم غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی بسازند، داشته باشند و به اشتراک بگذارند. این برنامه ها می توانند در زمینه تولید تصاویر، فیلم، بازی و دستیار شخصی هوش مصنوعی باشند. MyShell از طریق لایه مدل و پلت فرم توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی جامع و دقیقی را در اختیار سازندگان برنامه های هوش مصنوعی قرار می دهد و آنها را تشویق می کند تا با استفاده از ارزهای دیجیتال کار کنند. تاکنون بیش از سه میلیون نفر در این پلتفرم ثبت نام کرده اند.

هدف Myshell فعال کردن فرآیند ایجاد و مصرف محتوا بین سازنده و کاربر بدون نیاز به دخالت خارجی یا عوارض اضافی است. مطمئنا با توسعه تدریجی این اکوسیستم، اثر دو طرفه شبکه قوی تر می شود و در نهایت مایکل می تواند برتری پایداری نسبت به رقبای خود کسب کند.

آزمایشگاه بایننس در 15 آگوست 2024 (25 اوت) اعلام کرد که از طریق ششمین برنامه شتاب دهی خود در پروژه Myshell سرمایه گذاری کرده است. قبل از اعلام این خبر، مای شل دور دوم تامین مالی خود را با مبلغی نزدیک به افزایش داد 17 میلیون دلار تمام شده بود

  • اکتبر 2023: جذب 5.6 میلیون دلار در دور ایده پردازی با شرکت سرمایه گذاری پیشگام INCE Capital و مشارکت سرمایه گذارانی مانند Hashkey Capital، Folius Ventures و SevenX Ventures.
  • مارس 2024: 11 میلیون دلار در دور Pre-A به رهبری Dragonfly و با مشارکت سرمایه گذارانی مانند Delphi Ventures، Bankless Ventures، Maven 11 Capital و چندین سرمایه گذار فرشته معروف از جمله Balaji Srinivasan، Illia Polosukhin و Casey K. Caruso جمع آوری کرد.

نحوه شرکت در پروژه MyShell

بیا داخل سایت تعاملی Myshell تبدیل شوید و در رویداد “فصل کارناوال امتیاز” شرکت کنید. شما می توانید برای ورود روزانه، انجام چنین تعاملاتی در زنجیره opBNB، اتصال حساب خود به Discord، بهبود تصاویر، صحبت با ربات هوش مصنوعی یا برقراری تماس صوتی با ربات و دعوت از دوستان امتیاز کسب کنید. بر اساس اطلاعات سایت، پس از پایان این رویداد، امتیازات به کوپن سکه های شل تبدیل می شود و می توانید از آنها برای دریافت استفاده کنید. ایردراپ احتمالی My Shell استفاده کنید

2. شبکه ذرات

شبکه ذرات Airdropشبکه ذرات Airdrop
منبع: blog.particle.network

شبکه ذرات این یک بلاک چین لایه 1 مدولار است که زیرساخت انتزاع زنجیره ای را از طریق چهار عملکرد اصلی شامل “حساب های جهانی، نقدینگی جهانی، زنجیره گاز جهانی و لایه 1 ذرات” فراهم می کند. در واقع به دلیل ویژگی اکانت های جهانی، کاربران با داشتن یک آدرس و نقطه تعامل به راحتی می توانند بین زنجیره های مختلف حرکت کنند. از یک حساب برای تمام تعاملات خود استفاده کنید. انتزاع گاز و نقدینگی جهانی مدیریت کارمزد معاملات و نقدینگی را در زنجیره های مختلف ساده و یکپارچه می کند. به لطف این قابلیت ها، شبکه ذرات به زنجیره های لایه 1 و لایه 2 فعلی اجازه می دهد تا به طور یکپارچه بین اکوسیستم های مختلف کار کنند، بنابراین انتزاع زنجیره را تسهیل می کند.

آزمایشگاه بایننس در 1 آگوست 2024 (11 آگوست) سرمایه گذاری روی شبکه ذرات را اعلام کرد. قبل از این اتفاق، شبکه پارتیکل با برگزاری سه دور جمع آوری کمک مالی، در مجموع موفق شده بود 23.5 میلیون دلار سرمایه بدست آورید

  • می 2022: جذب 1.5 میلیون دلار در دوره Pre-Seed به رهبری شرکت سرمایه گذاری Longhash Ventures و مشارکت nsignia Ventures Partners، Cyberconnect، Monad Labs، چندین سرمایه گذاری فردی و بنیانگذاران اینترنت.
  • مارس 2023: جمع آوری 7 میلیون دلار به رهبری شرکت سرمایه گذاری ABCDE و مشارکت برندهای Animoca، Longhash Ventures، GSR Ventures و چندین سرمایه گذار دیگر.
  • ژوئن 2024: جذب 15 میلیون دلار سرمایه گذاری دور A به رهبری Spartan Group و Gumi Cryptos Capital و با مشارکت موسسات سرمایه گذاری SevenX Ventures، Morningstar Ventures و Flow Traders.

نحوه شرکت در پروژه شبکه ذرات

  • مرحله اول: بخش سایت تعاملی شبکه ذرات برو و کیف پولت را وصل کن. سپس کارهای دیگر را انجام دهید، از جمله اتصال یک حساب توییتر، دنبال کردن حساب رسمی Particle Network در شبکه X و اتصال یک حساب Discord.
مشارکت در پروژه شبکه ذراتمشارکت در پروژه شبکه ذرات
منبع: odaily.news
  • مرحله دوم; توکن اتر تست نت شبکه Sepolia را با توکن USDG مبادله کنید. برای این کار از لینک ذره استفاده کنید اگر نشانه تست اتر را ندارید، می توانید از پیوندهای موجود در این صفحه برای دریافت آنها استفاده کنید.

1- پیوند 1 شیر آب

2- پیوند شیر آب 2

3- پیوند شیر آب 3

4- پیوند شیر آب 4

چگونه ایردراپ شبکه ذرات را دریافت کنیمچگونه ایردراپ شبکه ذرات را دریافت کنیم
منبع: odaily.news
  • مرحله سوم; ثبت نام روزانه خود را با کلیک بر روی گزینه “check in” در منوی “Points” ثبت کنید. هر بار که وارد می شوید، برخی از توکن های USDG مصرف می شود.
ایردراپ شبکه ذراتایردراپ شبکه ذرات
منبع: odaily.news
  • مرحله چهارم; حداکثر 10 فعالیت روزانه از جمله سپرده گذاری و نقل و انتقالات زنجیره ای را برای کسب امتیاز بیشتر انجام دهید.
  • مرحله پنجم; روزانه NFT ها را با استفاده از توکن های تست بخرید. برای کسب امتیاز بیشتر، می توانید تا 5 بار در روز خرید کنید.
  • مرحله ششم; با برش NFT می توانید امتیاز بیشتری در بخش “تقویت کننده” کسب کنید.
نحوه شرکت در شبکه ذراتنحوه شرکت در شبکه ذرات
منبع: odaily.news

3. ذرت

ایردراپ پروژه ذرتایردراپ پروژه ذرت
منبع: usecorn.com

ذرت این شرکت با هدف افزایش کارایی و معرفی فرصت های جدید برای استفاده از بیت کوین در بخش DeFi شروع به کار کرده است. ذرت یک شبکه لایه 2 جدید در پلتفرم اتریوم است که از توکن شبکه بیت کوین (BTCN) برای پرداخت هزینه گاز و مشوق های اقتصادی استفاده می شود. توکن BTCN نسخه ترکیبی توکن شده بیت کوین است با این رویکرد، این پروتکل نه تنها از پل زنجیره ای بیت کوین پشتیبانی می کند. بلکه از بیت کوین به عنوان توکن گاز نیز استفاده می کند. همچنین فرصت های بیشتری برای کسب درآمد با ادغام بیت کوین در برنامه های مالی غیرمتمرکز ایجاد می کند.

پروژه کورن 19 آگوست 2024 (29 مرداد) با برگزاری یک ایده، دور سرمایه موفق شد 6.7 میلیون دلار با ابتکار Polychain Capital و مشارکت موسسات سرمایه گذاری Binance Labs، Framework Ventures، OKX Ventures، HTX Ventures و Relayer Capital.

نحوه شرکت در پروژه ذرت

پروژه ذرت بلافاصله پس از جذب سرمایه راه اندازی شد برگزاری اولین دور ایردراپ خودش اعلام کرد. در این مرحله، کاندیداهای واجد شرایط از میان آدرس‌های بیت‌کوین و اتریوم که در سال گذشته با برنامه‌های DeFi مورد نظر تعامل داشتند، انتخاب شدند. همچنین کاربران جدید می توانند با واریز دارایی های مختلف شرکت کنند کمپین گلکسی کورن و دوستان را دعوت کنید تا از شانس خود استفاده کنند ایردراپ پروژه ذرت بر اساس اطلاعات وب سایت رسمی کورن، مرحله دوم ایردراپ قرار است در آینده برگزار شود.

4. هوش مصنوعی صحرا

پروژه هوش مصنوعی صحراپروژه هوش مصنوعی صحرا
منبع: saharalabs.ai

هوش مصنوعی صحرا یک شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز است. کاربران می توانند اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت ایمن و با حفظ حریم خصوصی در شبکه اجرا کنند و درآمد کسب کنند. دو محصول اولیه این پروژه عبارتند از Sahara Knowledge Agent و Sahara Data.

جاذبه سرمایه سری A Sahara AI در 14 آگوست 2024 با ابتکار سرمایه گذارانی مانند بایننس لبز، پانترا کپیتال و پلی چین کپیتال برگزار شد. 43 میلیون دلار برای این پروژه آورده شده است. سایر سرمایه گذاران سامسونگ، ماتریکس شرکا، فارغ التحصیلان سرمایه گذاری، Geekcartel، Nomad Capital بودند. این سرمایه قرار است برای گسترش جهانی تیم، بهبود عملکرد بلاک چین و تسریع توسعه اکوسیستم توسعه‌دهنده استفاده شود.

نحوه شرکت در پروژه SaharaAI

هوش مصنوعی Sahara هنوز در مراحل اولیه خود است و اولین کمپین گلکسی آن به پایان رسیده است. می توانید مراجعه کنید لینک Galxe یا رسانه های اجتماعی و وب سایت رسمی SaharaAI را دنبال کنید تا از کمپین ها و برنامه های آینده مطلع شوید.

5. Solayer

مشارکت در پروژه Solierمشارکت در پروژه Solier
منبع: solayer.org

Solayer ReStaking یک بازار در اکوسیستم Solana است که هدف آن پشتیبانی از توسعه برنامه های غیرمتمرکز است. Solier این کار را با افزایش پهنای باند شبکه انجام می دهد. در حالی که امنیت لایه پایه Solana را از طریق staking نیز تضمین می کند. کاربران می توانند با مشارکت در اعتبار سنجی غیرمتمرکز به امنیت و تمرکززدایی اکوسیستم سولانا کمک کنند و در ازای آن سود سهام سالانه کسب کنند.

آزمایشگاه بایننس در 7 آگوست 2024 (17 اوت) سرمایه گذاری روی Solier را اعلام کرد. در دور قبلی تامین مالی Solier، افراد برجسته صنعت کریپتو مانند بنیانگذار سولانا، یکی از بنیانگذاران پالیگان، مدیر ارشد استراتژی بابیلون و بنیانگذار تنسور شرکت کردند.

نحوه شرکت در پروژه Solier

  • مرحله اول; بیا داخل سایت تعاملی Solier وارد شوید، کیف پول خود را متصل کنید، وظایف شبکه اجتماعی Solier را کامل کنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
پرتاب هوایی سربازپرتاب هوایی سرباز
منبع: odaily.news
  • مرحله دوم; در برنامه Solana Stick شرکت کنید و با یک چوب حداقل 10 توکن کد SOL دعوتنامه دریافت کنید. در حال حاضر، نرخ بهره سالانه سولانا در Solaire 8.12٪ است.
ایردراپ Solayerایردراپ Solayer

خلاصه

پیروی از سرمایه گذاری های نهادی یک سرنخ ارزشمند برای شناسایی پروژه های بالقوه رشد است زمانی که یک موسسه بزرگ و معتبر مانند آزمایشگاه بایننس در پروژه های خاصی سرمایه گذاری می کند که نشان دهنده پتانسیل بالای آنها برای موفقیت در آینده است. بنابراین ما می توانیم به عنوان یک کاربر اولیه با شرکت در این پروژه ها از فرصت های منحصر به فرد مانند استراق سمع کردن و از رشد آینده آنها بهره مند شوند. در این مقاله ضمن معرفی پنج پروژه مایکل، شبکه ذرات، ذرت، هوش مصنوعی صحرا و سولیرهمچنین نحوه شرکت در ایردراپ های احتمالی آنها را بررسی کردیم. چه پروژه های دیگری را برای airdrop پیشنهاد می کنید؟

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-05 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.