افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

خبر مهم برای مشتریان متقاضی وام بدون بهره

  • کد خبر : 352370
خبر مهم برای مشتریان متقاضی وام بدون بهره

بانک های تجاری، گردشگری و کشاورزی امسال 300 میلیون تومان وام به مشتریان خود پرداخت می کنند. جزئیات طرح های تسهیلاتی این بانک ها را در ادامه می خوانید. به گزارش تجارت نیوز، بانک تجارت در طرح «پویا»، بانک گردشگری در طرح «پارسا» و بانک کشاورزی در طرح «احسان» وام 300 میلیون تومانی به مشتریان […]

بانک های تجاری، گردشگری و کشاورزی امسال 300 میلیون تومان وام به مشتریان خود پرداخت می کنند. جزئیات طرح های تسهیلاتی این بانک ها را در ادامه می خوانید.

به گزارش تجارت نیوز، بانک تجارت در طرح «پویا»، بانک گردشگری در طرح «پارسا» و بانک کشاورزی در طرح «احسان» وام 300 میلیون تومانی به مشتریان دارای حساب سپرده پرداخت می کنند. بانک های گردشگری و کشاورزی پروژه های خود را بدون بهره و تحت عنوان قرض الحسنه پرداخت می کنند، اما بانک تجارت به متقاضیان وام پویا 300 میلیون توکن شامل سود 23 درصد اعطا می کند.

در طرح پویا بانک تجارت، متقاضیان دارای حساب جاری عادی یا کوتاه مدت می توانند با ایجاد حساب میانگین سه تا نه ماهه تا سقف 450 درصد سپرده خود را دریافت کنند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان است و ضمانت نامه مستلزم ضمانت نامه رسمی یا مجوز تجاری است . علاوه بر آن بانک تجارت سالانه پنج درصد سود به سپرده گذار می پردازد.

ارزش هر قسط طرح پویا با احتساب 36 ماه استهلاک 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. این ردیف شامل سه میلیون و 100 هزار هزینه اضافی ارائه، اعتبار سنجی و کارمزد است که وام گیرنده باید پرداخت کند.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه گزارش اعطای وام پویا بانک تجارت را در تجارت نیوز بخوانید.

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بدون بهره از بانک گردشگری

طرح بانک گردشگری پارسا فقط برای افرادی است که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و موفق به سپرده گذاری و ایجاد حساب میانگین حداقل چهار تا ۱۲ ماهه شده اند. حداکثر مبلغ این وام 300 میلیون تومان، حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه و کارمزدی بین دو تا چهار درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است سپرده در بانک بلوکه نمی شود، بلکه متقاضی تنها در صورت داشتن ضامن رسمی و بدهکار نبودن به بانک می تواند وام 300 میلیون تومانی بدون بهره از بانک گردشگری دریافت کند. جزو لیست سیاه بانک مرکزی نیست بانک گردشگری نیز درصد افزایش مبلغ اعتبار را به نسبت مبلغ سپرده 300 درصدی یعنی سه برابری اعلام کرده است. ارزش هر قسط وام پارسا با احتساب کارمزد چهار درصد و 36 ماه پرداخت اقساط، 9 میلیون و 90 هزار تومان است.

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه گزارش وام توریسی پارسا بانک را در تجارت نیوز بخوانید.

جزئیات و نحوه دریافت طرح تسهیلات بانک کشاورزی احسان

متقاضیان برای دریافت خدمات وام بدون بهره “احسان” از بانک کشاورزی “احسان” باید حداقل یک حساب میانگین حداقل یک ماهه ایجاد کنند. حساب مورد تایید بانک برای پرداخت این وام قرض الحسنه است که وام گیرنده باید مبلغی را در آن واریز کند تا 190 درصد مبلغ وام را دریافت کند.

با احتساب کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 36 ماهه در نظر گرفته شده برای این طرح، وام گیرنده باید در هر قسط 9 میلیون تومان به بانک کشاورزی پرداخت کند.

طرح بانک احسان شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است که می توان آن را پرداخت های دیگری از وام گیرنده به بانک نامید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.