افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

«فردا جمعه با تو» به رادیو بازمی‌گردد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 352092
«فردا جمعه با تو» به رادیو بازمی‌گردد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، برنامه طنز رادیویی «صبح جمعه با شما» از جمعه ۲۵ شهریورماه پس از پایان ماه محرم و صفر تقدیم شنوندگان می شود. . ساجد قدوسیان سردبیر و کارگردان برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما گفت: محور اصلی برنامه 16 شهریور سفرهای تابستانی آخر شهریور […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، برنامه طنز رادیویی «صبح جمعه با شما» از جمعه ۲۵ شهریورماه پس از پایان ماه محرم و صفر تقدیم شنوندگان می شود. .

ساجد قدوسیان سردبیر و کارگردان برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما گفت: محور اصلی برنامه 16 شهریور سفرهای تابستانی آخر شهریور است و با توجه به پایان با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری و فرا رسیدن فصل مدرسه، احتمالاً در دو هفته آخر تابستان موج زیادی از سفرها وجود خواهد داشت. خودتان آن را خواهید دید. از این رو این را محور اصلی نمایش قرار دادیم و چندین برنامه کمدی و آهنگ با این محوریت تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: از جمله قسمت هایی که مدت ها از این برنامه پخش نمی شد، بخش خبری «اونا چی میگان ما چی میگیم» بود که همیشه مورد توجه مخاطبان بوده و اصرار داشتند که این قسمت پخش نشود که قول می دهم. . به علاقه مندان به برنامه در تاریخ 25 شهریورماه این بخش مجدداً در برنامه قرار گرفت و علاقه مندان می توانند این بخش پرطرفدار را بشنوند.

«صبح جمعه با تو» به تهیه کنندگی ناشر و کارگردانی ساجد قادوسیان با هنرنمایی هنرمندان اصغر سمسارزاده، بویوک میرزایی، عباس محبی، داود منفرد، فرانک رفیعی طاری، نسیم رفیعی، نسرین زارع، زهرا کدخدازاده، محمد حاجی‌ذاب، الهام هجین. داریوش بشارت، گلچهره زند، کسری نیک آذر، مونا قوناده و مهسا گلزاری و همراهی گروه موسیقی و گروه نویسندگی جمعه ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.