افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

قیمت بیت کوین در منگه

  • کد خبر : 351766
قیمت بیت کوین در منگه

در حال حاضر، وضعیت دارندگان کوتاه مدت بیت کوین این وضعیت مشابه وضعیتی است که در اواسط سال 2019 وجود داشت. افزایش فشار بر خریداران بیت کوین به 73800 دلار بررسی چنین داده هایی نشان می دهد که خریداران بیت کوین آنها در شش ماه گذشته این ارز دیجیتال را نگه داشته اند یا دارایی […]

در حال حاضر، وضعیت دارندگان کوتاه مدت بیت کوین این وضعیت مشابه وضعیتی است که در اواسط سال 2019 وجود داشت.

افزایش فشار بر خریداران بیت کوین به 73800 دلار

بررسی چنین داده هایی نشان می دهد که خریداران بیت کوین آنها در شش ماه گذشته این ارز دیجیتال را نگه داشته اند یا دارایی های خود را با ضرر پس از نیم سال رکود قیمت این ارز فروخته اند.

به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال Avocado_onchain، افزایش نتایج تراکنش های خرج نشده (UTXO) با ماندگاری شش ماهه یا کمتر، نشان دهنده این است که سرمایه گذاران بیت کوین های خود را در حدود 73800 دلار در ماه مارس خریداری کردند.

وی در این باره می گوید:

اینها سرمایه گذاران جدیدی هستند که احتمالاً در ماه مارس وارد خواهند شد قیمت بیت کوین در اوج وارد بازار شدند. کاهش نسبت این UTXO ها نشان می دهد که این سرمایه گذاران به دلیل زیان ناشی از حرکت راکد بیت کوین از بازار خارج شده اند یا به حفظ خود ادامه داده اند و در گروه دارندگان بالای 6 ماه قرار دارند.

وضعیت UTXO های مرتبط با سرمایه گذاران جدید مشابه سال 2019 است. در آن زمان، بیت کوین اوج محلی را تجربه کرد، اما پس از آن تقریباً 500 روز طول کشید تا رکورد 20000 دلاری خود در دسامبر 2017 بشکند:

الگوی مشابهی در حوالی نصف شدن سال 2019 رخ داد و تقریباً 490 روز طول کشید تا بیت کوین به بالاترین حد خود برسد. البته نباید از تاثیر ویروس کرونا غافل شد.

سرمایه گذاران جدید برای افزایش قیمت بیت کوین بسیار مهم هستند

اصطلاح “سرمایه گذاران جدید” با اصطلاح “دارندگان کوتاه مدت” متفاوت است. دارندگان کوتاه مدت آن دسته از سرمایه گذارانی هستند که مقدار مشخصی بیت کوین را حداکثر به مدت 155 روز نگه می دارند.

میانگین قیمت خرید این سرمایه گذاران فرصت طلب اغلب پشتیبانی کلیدی برای رشد بیشتر قیمت در بازارهای گاوی را فراهم می کند. با این حال، میانگین قیمت خرید این سرمایه‌گذاران در حال حاضر بالاتر از قیمت فعلی بیت‌کوین است و دارندگان کوتاه‌مدت را با زیان‌های محقق نشده مواجه می‌کند.

آووکادو می گوید:

در حال حاضر، قیمت بیت کوین بیش از شش ماه است که در محدوده وسیعی گیر کرده است و هیچ انگیزه ای برای شکستن این روند وجود ندارد. اگرچه در مورد روند صعودی بلندمدت شکی ندارم، در کوتاه مدت به نظر من تعدیل انتظارات و نظارت دقیق بر بازار عاقلانه خواهد بود. از لحاظ تاریخی، هجوم نقدینگی از سوی سرمایه‌گذاران جدید شرط حیاتی برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.