افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

15000 دلار حقوق ماهیانه برای ازدواج با دختران این کشور

  • کد خبر : 351505
15000 دلار حقوق ماهیانه برای ازدواج با دختران این کشور

در بسیاری از کشورها، جمعیت زنان بیش از مردان است که دلیل افزایش امید به زندگی آنهاست. به گزارش صبح امروز، اگرچه نسبت زنان به مردان در جهان تقریباً 1 به 1 است. اما آنها به طور نابرابر در سراسر جهان توزیع شده اند. در بسیاری از کشورها، جمعیت زنان بیشتر از مردان است که […]







در بسیاری از کشورها، جمعیت زنان بیش از مردان است که دلیل افزایش امید به زندگی آنهاست.



به گزارش صبح امروز، اگرچه نسبت زنان به مردان در جهان تقریباً 1 به 1 است. اما آنها به طور نابرابر در سراسر جهان توزیع شده اند. در بسیاری از کشورها، جمعیت زنان بیشتر از مردان است که دلیل افزایش طول عمر آنهاست.

شاید این تعداد زنان بیشتر به مجرد بودن آنها مربوط باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این قسمت را به مجردترین کشورهای دنیا اختصاص دهیم که مطمئنا برای شما جالب خواهد بود پس با ما همراه باشید.

چندی پیش خبری مبنی بر حقوق و مزایای ازدواج دختران چند کشور منتشر شد که در نوع خود جالب بود. در این خبر مدعی شده بود که در برخی کشورها، اگر خارجی با یکی از دختران آن کشور ازدواج کند، ماهیانه تا 15 هزار دلار حقوق قابل توجهی دریافت می کند. در یکی دیگر از همان کشورهایی که شوهر ندارد، این مبلغ 5000 دلار است.

خبری که با عنوان مجردترین کشورهای جهان منتشر شد، جزئیات قابل توجهی داشت و حکایت از شرایط متفاوت این کشورها برای جذب مردان خارجی با هدف ازدواج با دختران مجرد آن کشور داشت.

بله، در این کشورها به دلیل تعداد بالای زنان نسبت به مردان، مشکل کمبود شوهر وجود دارد، بنابراین ازدواج با دختران آنها فوایدی به همراه دارد.

در بیش از 100 کشور، تعداد زنان از مردان بیشتر است. در ده کشور اول که تعداد زنان از مردان بیشتر است، زنان حداقل 53 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. عوامل متعددی از جمله افزایش امید به زندگی و جنگ در افزایش تعداد زنان در این کشورها نقش دارند.

نپال

بر اساس گزارش بانک جهانی، نپال بالاترین نسبت زنان را دارد. زنان 54.4 درصد از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهند. این بدان معناست که تقریباً 15.6 میلیون زن و 13 میلیون مرد در نپال وجود دارد. امید به زندگی برای مردان 70.4 سال و برای زنان 71.6 سال است. بنابراین زنان بیشتر از مردان عمر می کنند.

السالوادور

بعد از نپال، السالوادور تعداد زنان بیشتر از مردان است. این کشور آمریکای مرکزی به ازای هر 88 مرد، 100 زن دارد. امید به زندگی بالا در میان زنان و نرخ بالای مهاجرت در میان مردان برای داشتن شغل. علت شکاف جنسیتی در السالوادور

کشورهای اروپایی

جالب است بدانید که تعداد زنان اروپای شرقی بیشتر از مردان است. به عنوان مثال، در لتونی، لیتوانی، اوکراین، روسیه و بلاروس تعداد زنان بیش از 50 درصد است. با این حال، در بیشتر این کشورها، تعداد نوزادان پسر بیشتر از نوزادان دختر است. اما از حدود 25 تا 30 سال تعداد زنان بیشتر از مردان است. برای مثال در روسیه به ازای هر ۱۰۰ زن ۸۶ مرد و در لتونی به ازای هر ۱۰۰ زن ۸۴.۶ مرد وجود دارد.

منبع: نمناک




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.