افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تلاش می کنیم به حضور آنها در میدان قهرمانی ادامه دهیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 351415
تلاش می کنیم به حضور آنها در میدان قهرمانی ادامه دهیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت سامان الحجج(ع) در خصوص این وداع گفت. از سارا جوانمردی: خبر خداحافظی سارا جوانمردی امروز توسط ایشان اعلام شد، ابتدا باید بگویم که خانم جوانمردی با وجود اینکه پسر کوچکش در سنی […]

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت سامان الحجج(ع) در خصوص این وداع گفت. از سارا جوانمردی: خبر خداحافظی سارا جوانمردی امروز توسط ایشان اعلام شد، ابتدا باید بگویم که خانم جوانمردی با وجود اینکه پسر کوچکش در سنی است که نیاز به حضور مادر دارد، اینجا حضور داشتند و این نیاز متقابل بود و این بحران را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشت و شایسته مدال طلا شد.

وی ادامه داد: ساره جوانمردی با کسب چهارمین مدال طلای خود توانست در بازی های پارالمپیک جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهد و کارنامه ای تکرار نشدنی از خود به جای بگذارد و ثابت کند که ورزشکاری توانمند با مدیریت عالی است و شایسته آن است. مایه سربلندی، اقتدار و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین ورزشی باشید.

بعد از بازی جوانمردانه صحبت کردم، فکر می کنم خستگی چند روزه در فرانسه و مسابقات و همچنین فشار زمین های طاقت فرسایی که او پشت سر گذاشته این را اعلام کرد. جوانمردی سرمایه ارزشمند کشور است و قطعا تلاش خواهیم کرد تا حضورش را در این عرصه ادامه دهیم.

باید در نظر داشته باشیم که غلبه بر عشق مادری کار بسیار دشواری است و هیچکس نمی تواند خود را جای او بگذارد. او در شرایط بسیار سختی قرار داشت و با وجود اینکه توانست فرزندش را همراهی کند، تصمیم گرفت به تنهایی به مسابقات بیاید و باید او را به خاطر مدیریت و کسب افتخاری دیگر برای ایران عزیزمان اسلامی تحسین کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.