افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

رقابت شدید پرسپولیس و الزملک برای گابنی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 351309
رقابت شدید پرسپولیس و الزملک برای گابنی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این روزنامه مصری از مذاکره جدی باشگاه الزمالک و آرون بویندزا خبر داد. البته به گفته این روزنامه پیشنهاد پرسپولیس بهتر است و این بازیکن گابنی باید چهارشنبه همین هفته تصمیم نهایی خود را اعلام کند. آرون بوینداز نامی است که این روزها انتقالش به پرسپولیس شنیده می شود. این بازیکن گابنی قبلا برای باشگاه […]

این روزنامه مصری از مذاکره جدی باشگاه الزمالک و آرون بویندزا خبر داد. البته به گفته این روزنامه پیشنهاد پرسپولیس بهتر است و این بازیکن گابنی باید چهارشنبه همین هفته تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

آرون بوینداز نامی است که این روزها انتقالش به پرسپولیس شنیده می شود. این بازیکن گابنی قبلا برای باشگاه سینسیناتی آمریکا بازی می کرد اما در حال حاضر بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی که بخواهد بپیوندد.

روزنامه «اخبارک» مصر در گزارشی به مذاکرات جدی باشگاه الزمالک مصر با این بویندزا پرداخت و نوشت: باشگاه الزمالک مذاکرات جدی با بویندز داشته است و مدیر برنامه این بازیکن این مذاکرات را رد نکرد. با الزمالک اما این مهاجم باتجربه پیشنهاد بالاتری از پرسپولیس دریافت کرد.»

این روزنامه مصری همچنان می نویسد که به احتمال بسیار زیاد بوئندزا چهارشنبه این هفته تیم بعدی خود را معرفی خواهد کرد.

او سابقه حضور در فوتبال آسیا را دارد و سابقه بازی در تیم های الشباب عربستان و العربی قطر را در کارنامه دارد و به همین دلیل با فوتبال آسیا بیگانه نیست.

بوپندزا مهاجم 180 سانتی متری و 28 ساله با تجربه بازی در فرانسه، پرتغال، ترکیه، قطر و آمریکا و آمار گلزنی بسیار خوبی است.

نظارت ها نشان می دهد پرسپولیس هنوز با این مهاجم به توافق مالی نرسیده اما رضایت اولیه خود را برای حضور در لیگ برتر ایران اعلام کرده است و به همین دلیل قرمزها به خرید این بازیکن نزدیک شده اند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)