افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حلالی: باشگاه های ما را نمی توان با حریفان عرب مقایسه کرد/ ادعای پرسپولیس در آسیا

  • کد خبر : 35130

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه های ایرانی از نظر امکانات و هزینه با حریفان عربی قابل مقایسه نیستند، گفت: با این حال پرسپولیس مدعی لیگ قهرمانان آسیا است و می تواند در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کند. اسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جدایی عیسی آل […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه های ایرانی از نظر امکانات و هزینه با حریفان عربی قابل مقایسه نیستند، گفت: با این حال پرسپولیس مدعی لیگ قهرمانان آسیا است و می تواند در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کند.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس اظهار داشت: او می توانست در خط حمله به تیم کمک کند اما در حال حاضر پول اولویت همه بازیکنان است. متأسفانه تعصب و علاقه مانند سال های گذشته در فوتبال ما جایگاه خاصی ندارد. طبیعی است که هرکس به دنبال منافع خود باشد. وقتی بازیکنی در لیست ذخیره تیم نیست و مربی او را می خواهد، چرا باید برود؟ قطعا تنها دلیل این موضوع بحث مالی است. این روزها بازیکنان لیگ برتری به دنبال آینده خود هستند و امیدوارم آل کثیر در تیم جدیدش موفق باشد.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه ساختار تیم را حفظ کردند. البته برای قدرتمند شدن در لیگ قهرمانان آسیا به یک بازیکن جدید در خط دفاع چپ و خط حمله نیاز داریم. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و بازیکنان جدید هم تجربه لازم را دارند و قطعا به تیم کمک خواهند کرد.

حلالی با بیان اینکه استقلالی ها معتقدند توجه وزارت ورزش به پرسپولیس بیشتر است، یادآور شد: این حرف قابل قبول نیست. پرسپولیس چندین قهرمانی متوالی را کسب کرده است و به خاطر آن مورد توجه قرار می گیرد، اما موفقیت ها مدیون مدیریت صحیح بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه های ما با رقبای عرب قابل مقایسه نیستند، زیرا امکانات و هزینه هایی که می کنند بسیار متفاوت است.

وی گفت: با این حال پرسپولیس یکی از مدعیان فعلی لیگ قهرمانان آسیا است. او دو سال به فینال آسیا رفت و متاسفانه به دلیل بدشانسی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد. البته مسئولان باشگاه بازیکنانی را جذب کرده اند که سابقه حضور در این رقابت ها را دارند و شهاب زاهدی تنها بازیکنی است که در آسیا بازی نکرده است. فکر می کنم یحیی گل محمدی تیم قدرتمندی در لیگ برتر و آسیا ارائه دهد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)