افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

پنج بزرگترین اسناب در تاریخ جایزه هاییسمن

  • کد خبر : 3511
پنج بزرگترین اسناب در تاریخ جایزه هاییسمن

از OJ Simpson گرفته تا Marshall Faulk، Sports Illustrated بزرگ‌ترین انحرافات تاریخ Heisman Trophy را دوباره مرور می‌کند. جایزه Heisman 2022 قرار است شنبه شب در شهر نیویورک اهدا شود. در حالی که طرفداران فوتبال کالج برای تماشای مراسم Heisman امسال آماده می‌شوند، شایسته است که خوانندگان برخی از غم‌انگیزهای برجسته در تاریخ این جایزه […]



از OJ Simpson گرفته تا Marshall Faulk، Sports Illustrated بزرگ‌ترین انحرافات تاریخ Heisman Trophy را دوباره مرور می‌کند.

جایزه Heisman 2022 قرار است شنبه شب در شهر نیویورک اهدا شود. در حالی که طرفداران فوتبال کالج برای تماشای مراسم Heisman امسال آماده می‌شوند، شایسته است که خوانندگان برخی از غم‌انگیزهای برجسته در تاریخ این جایزه را دوباره مرور کنند.

لیست زیر شامل پنج مورد از برجسته ترین حذفیات در تاریخ داستانی این جایزه است. واضح است که همه اعضای این لیست فینالیست های Heisman بودند اما موفق به کسب این جایزه نشدند. هیچ بازیکنی در این لیست وجود ندارد که در سال اهدای جایزه فینالیست نبوده باشد.

مراسم امسال Heisman Trophy روز شنبه ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی از شبکه ESPN پخش خواهد شد.

آدریان پترسون – Running Back, Oklahoma (2004)

فصل اول آدریان پترسون در سال 2004 بدون شک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شکست‌ها در تاریخ مسابقات Heisman Trophy شناخته می‌شود. اگر او دانشجوی سال اول نبود، احتمالاً سخت افزار را به خانه می برد.

کمپین سال اول پیترسون دراوکلاهمایک منظره دیدنی بود او وارد صحنه شد تا با 1925 یارد در مسیر رسیدن به اسکله Orange Bowl برای Sooners که برای مسابقات قهرمانی ملی در برابر USC بازی کرده بود، در کشور سوم شد.

وقتی صحبت از USC شد، جایزه در آن فصل توسط مت لینارت، مدافع دوم تروجان ها، که یک تخلف برجسته را زیر نظر مربی پیت کارول سازماندهی کرد، گرفت. Leinart فصل قدرتمندی داشت، با پرتاب 3322 یارد و 33 تاچ داون به تنها 6 مهار. لینارت در آن فصل بهترین کوارتربک کشور بود، اما پترسون بهترین بازیکن بود.

OJ Simpson – Running Back, Southern Cal (1967)

USCاو جی سیمپسون در سال 1968 به عنوان یک بازیکن ارشد با تروجان ها جایزه هاییسمن را برد، اما این جایزه در سال 68 می توانست او را به اولین برنده دو بار تبدیل کند. به این دلیل که سیمپسون باید در سال 67 هم این جایزه را می برد.

در رای گیری در آن فصل، تیم ملی آمریکا پس از گری بیبان، مدافع UCLA، دوم شد. بیبان 1359 یاردی و 8 تاچ داون را به 7 مهار پرتاب کرد. او 227 یارد راش و 11 امتیاز روی زمین را نیز اضافه کرد.

در همین حال، سیمپسون برای 1543 یارد و 13 تاچ داون برای تروجان ها هجوم آورد که عنوان کنفرانس را به دست آورد و یو سی ال ای را مو به مو شکست داد. اعداد Beban، اگرچه برای آن دوره خوب بود، اما به اندازه مجموع عجله سیمپسون پربار نبود، که این را به یکی از بزرگ‌ترین انکارها در تاریخ جایزه تبدیل می‌کند.

Marshall Faulk – Running Back, San Diego State (1992)

ایالت سن دیگومارشال فالک احتمالاً از رکورد 5–5–1 تیمش در هنگام بررسی نامزدی هیزمن در سال 1992 آسیب دید. فالک، دانش‌آموز دوم، 1630 یارد و 15 تاچ داون روی زمین هجوم برد و تا حد زیادی به عنوان بهترین بازیکن کشور شناخته شد.

در عوض، این جایزه به کوارتربک میامی، جینو تورتا تعلق گرفت، که با پرتاب 3060 یارد و 19 تاچ داون به هفت قطع توپ برای هاریکنز رسید، که 11-1 پیش رفت و عنوان ملی را به آلاباما در کاسه شکر از دست داد. مدافع یکی از بهترین تیم های کشور در سال 92 مدعی این جایزه شد، اما بهترین بازیکن کشور فالک بود.

تامی فریزر – کوارتربک، نبراسکا (1995)

موارد زیادی در تاریخ جام Heisman وجود دارد که در آن کوارتربک یک تیم در رقابت‌های قهرمانی ملی جایزه فردی مورد علاقه را به دست آورد.

با این حال، در سال 1995، زمانی که ایالت اوهایو ادی جورج را پشت سر گذاشت، اینطور نبود.نبراسکاکوارتربک تامی فریزر. جورج 1927 یارد و 24 تاچ داون را ثبت کرد و بهترین دونده در آن فصل در کشور بود، اما اعداد فریزر حتی بهتر بود.

فریزر در سال 95 در مسابقات قهرمانی ملی نبراسکا عمل کرد و مسلماً بهترین بازیکن در تاریخ این ورزش است. فریزر 1362 یارد و 17 تاچ داون را از طریق هوا ارسال کرد، در حالی که 604 یارد و 14 امتیاز روی زمین اضافه کرد. فریزر کشور را در تاچ داون های همه منظوره رهبری کرد و یک حمله کورن هاسکرز را هدایت کرد که میانگین 53.2 امتیاز در هر بازی بود.

لری فیتزجرالد – گیرنده عریض، پیتسبورگ (2003)

فصل 2003 لری فیتزجرالد یکی از تاثیرگذارترین فصل های فردی است که توسط مخاطبان زیادی در تاریخ فوتبال کالج وجود دارد. دانشجوی سال دوم از آخرین فصل خود بهترین استفاده را کردپیتسبورگ، گرفتن 92 پاس برای 1672 یارد و 22 تاچ داون، به طور متوسط ​​18.2 یارد در هر صید در این فرآیند.

فیتزجرالد با رای دادن به کوارتربک اوکلاهاما، جیسون وایت، که 61.6 درصد از پاس های خود را برای 3846 یارد و 40 تاچ داون تا 10 قطع توپ انجام داد، دوم شد. وایت فصل تاثیرگذاری داشت، بدون شک، اما عملکرد فیتزجرالد در موقعیت دریافت کننده گسترده، عالی بود.

فیتزجرالد بهترین بازیکن فوتبال دانشگاهی در سال 03 بود و باید جایزه هاییسمن را می برد.

  • CFB بیشتر:گزارش ها: سینسیناتی برای استخدام اسکات ساترفیلد از لوئیزویل
  • دیون سندرز بازیکنان کلرادو را تشویق می کند تا وارد پورتال انتقال شوند
  • جیم هارباگ می گوید در سال 2023 به میشیگان بازخواهد گشت



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.