افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهزاد داداش زاده: یک احمد نوراللهی را از دست می دهیم / پرسپولیس با بازیکن تکمیل می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 351086
بهزاد داداش زاده: یک احمد نوراللهی را از دست می دهیم / پرسپولیس با بازیکن تکمیل می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازی پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار می شد قطعاً پسران گاریدو بیش از دو گل به فولاد می زدند. بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره برد اخیر پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: انتظار چنین بردی را داشتیم. در دو بازی اول 4 امتیاز از دست داده بودیم […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازی پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار می شد قطعاً پسران گاریدو بیش از دو گل به فولاد می زدند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره برد اخیر پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: انتظار چنین بردی را داشتیم. در دو بازی اول 4 امتیاز از دست داده بودیم و این برای ما بسیار خطرناک بود و به هر حال باید بازی سوم را می بردیم و مطمئن بودم که پرسپولیس فولاد را شکست می دهد. هر چند عده ای نگران دیدار با تیم یحیی بودند. با وجود اینکه تیم فولاد در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و می دانست چطور جلوی نفوذ پرسپولیس را بگیرد. دیدیم که در بین دو نیمه تیم گاریدو نقاط ضعف تیم یحیی را پیدا کرد و به لطف فوتبال خوب اورونوف به دروازه آنها رسیدیم و یک گل زدیم. هرچند می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

داداش زاده خاطرنشان کرد: متاسفم که چنین مسابقات زیبایی در ورزشگاه آزادی برگزار نمی شود. اگر این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شد قطعا فولاد با گل های بیشتری شکست می خورد. در واقع می خواهم بگویم فولاد خوش شانس بود که این مسابقه در قزوین برگزار شد وگرنه اوضاع برای آنها بدتر می شد. بعد از رفتن بیرانوند با آن داستان های عجیب خیلی ها نگران بودند که شرایط داخل دروازه پرسپولیس نگران کننده باشد اما با درایت کادرفنی دروازه بان خوبی را به خدمت گرفتیم و او ثابت کرد که یک دروازه بان شجاع است . . گندوز در تبریز عملکرد فوق العاده ای داشت و در همان مسابقه چند توپ خطرناک را مهار کرد وگرنه می توانستیم گل بزنیم.

مهاجم سال های اخیر پرسپولیس درباره مشکل تیم سابقش در این هفته ها توضیح داد: پرسپولیس در حال حاضر یک بازیکن وسط را از دست داده است. یکی مثل احمد نوراللهی. باید کسی باشد که توپ را از دفاع دریافت کند و آن را به خوبی توزیع کند. با حضور چنین بازیکنی قطعا خط حمله می تواند عملکرد بهتری داشته باشد زیرا به خوبی تغذیه می شود. البته حضور یک فینال فوروارد الزامی تر است. زیرا توپ هایی که به منطقه 6 فوتی یا در فاصله 18 فوتی حریف می رسند تبدیل به گل نمی شوند. به همین دلیل در دو بازی اول نتوانستیم پیروز شویم در حالی که در دو بازی اول موقعیت های بسیار خوبی داشتیم.

داداش زاده در پایان تاکید کرد: پرسپولیس در 6 هفته اول باید 6 بازی سخت و دشوار انجام دهد که سه بازی آن هم اکنون انجام شده است. سه بازی سخت دیگر در پیش داریم و فکر می کنم بعد از آن بتوانیم تا حدودی شرایط بهتری را تجربه کنیم، هرچند برای پرسپولیس همه رقبا رقیب سرسختی هستند، اما فکر می کنم این تساوی برای شروع کمی سنگین بود. از یک فصل جدید قطعا هر چه فشار تیم بیشتر باشد برای آنها بهتر است. امیدوارم پرسپولیس با بازیساز یا تمام کننده شسدانگ تکمیل شود و در نهایت نتایج بهتری برای خودمان کسب کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)