افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

موافقت تل آویو با خروج از محور فیلادلفیا/طرح جدید بایدن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 350965
موافقت تل آویو با خروج از محور فیلادلفیا/طرح جدید بایدن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب 48، منابع صهیونیستی اعلام کردند: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که دولت بایدن او اواخر این هفته پیشنهاد جدیدی برای توافقنامه تبادل اسرا و آتش بس در غزه ارائه خواهد کرد و انتظار می رود این آخرین پیشنهاد واشنگتن با هماهنگی مصر و قطر باشد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب 48، منابع صهیونیستی اعلام کردند: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که دولت بایدن او اواخر این هفته پیشنهاد جدیدی برای توافقنامه تبادل اسرا و آتش بس در غزه ارائه خواهد کرد و انتظار می رود این آخرین پیشنهاد واشنگتن با هماهنگی مصر و قطر باشد.

دیوید چشمه رئیس موساد به میانجی‌ها درباره تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه اعلام کرد که اسرائیل برخلاف مواضع صریح بنیامین با عقب‌نشینی کامل از محور فیلادلفیا در چارچوب مرحله دوم توافق احتمالی با حماس موافقت کرده است. نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم.

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که برخلاف تاکید نتانیاهو بر ماندن در محور فیلادلفیا، همیشه آویو اعلام کرده است که به طور کامل از این محور خارج می شود.

این رسانه با اشاره به مذاکرات فشرده آمریکا، مصر و قطر در روزهای اخیر با هدف ایجاد مکانیزم تبادل اسرا و آتش بس در غزه، پیشنهاد جو را مطرح کرد. بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه معرفی خواهد شد.

به گزارش این رسانه صهیونیستی، سفر روز دوشنبه رئیس موساد به دوحه نیز به همین منظور انجام شده است.

یک منبع آگاه از مذاکرات نیز اعلام کرد که ارتش اسرائیل در مناظر ابتدا توافق در محور فیلادلفیا باقی می ماند و در مرحله دوم از آن خارج می شود.

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی این گزارش را رد نکرده است، اما کابینه جنگ هنوز به این موضوع رسیدگی نکرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.