افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کشف دختر گمشده در مخفیگاه آغفالگر/ 6 ماه در فضای مجازی ارتباط داشتند.

  • کد خبر : 350751
کشف دختر گمشده در مخفیگاه آغفالگر/ 6 ماه در فضای مجازی ارتباط داشتند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره دستگیری مرد فحاشی به دختر جوان گفت: دختر 13 ساله ام از خانه خارج شده اما برنگشته است، تلفن همراهش خاموش است لطفا راهنمایی کنید. این افسر ارشد انتظامی گفت: پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و […]

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره دستگیری مرد فحاشی به دختر جوان گفت: دختر 13 ساله ام از خانه خارج شده اما برنگشته است، تلفن همراهش خاموش است لطفا راهنمایی کنید.

این افسر ارشد انتظامی گفت: پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات محلی مشخص شد دختر شاکیه پس از خروج از منزل با 2 جوان سوار خودرویی شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان دریافتند مالک خودرو زنی است که مدعی است خودرو در اختیار پسرش است و از مفقود شدن پسرش اطلاعی ندارد.

این افسر ارشد انتظامی به شناسایی مخفیگاه مالک خودرو و همدستش در شهرستان جاجرود اشاره کرد و گفت: با کنترل تردد متهمان سرانجام کارآگاهان موفق به کشف هر دو متهم در خودروی خود شدند. دستگیر شد و فقدانی که داخل متهم بود به بستگانش تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: مظنون اصلی پرونده در بازجویی های به عمل آمده صراحتا اعتراف کرد که به مدت 6 ماه در فضای مجازی با یک فرد فقدانی رابطه پنهانی داشته و با شگرد مشارکت در اقدامی، زن جوانی را فریب داده است. یک مهمانی و مدعی شد پس از فرار از دست یک مفقودی با همکاری دوستش، یک مفقودی را در مخفیگاه خود در روستای کمرد پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.