افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

قسام اظهارات یکی دیگر از اسرای مقتول صهیونیست را منتشر کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 350718
قسام اظهارات یکی دیگر از اسرای مقتول صهیونیست را منتشر کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) همانطور که دیروز وعده داده بود، فیلم ضبط شده ای از اظهارات 6 اسیر صهیونیست دیگر که اخیرا اجساد آنها در جنوب پیدا شد را منتشر کرد. رافا منتشر کرد نام این اسیر صهیونیست «اوری دانینو» است […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) همانطور که دیروز وعده داده بود، فیلم ضبط شده ای از اظهارات 6 اسیر صهیونیست دیگر که اخیرا اجساد آنها در جنوب پیدا شد را منتشر کرد. رافا منتشر کرد

نام این اسیر صهیونیست «اوری دانینو» است و در اظهارات خود از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کابینه وی و شورای امنیت داخلی این رژیم به شدت انتقاد می کند.

دانینو تصریح می‌کند: کابینه «اسرائیل» و شورای امنیت (داخلی) از ما حمایت نکردند و امروز در عملیات‌های نجات نافرجام و بمباران‌های هوایی تلاش می‌کنند ما را یکی پس از دیگری بکشند.

این زندانی محکوم صهیونیستی قبل از مرگش در اظهارات ضبط شده خود گفت: وقتی تنها بودیم و نمی دانستیم کجا فرار کنیم، کابینه نتانیاهو کجا بود؟

همچنین در پایان این ویدئو گردان های قسام ضمن تاکید بر کمبود وقت برای آزادی اسرای صهیونیستی، توافق مبادله اسرا را معادل آزادی و بقای اسرای صهیونیستی اعلام کردند و فشار نظامی برابر است. مرگ او و شکست صهیونیست ها.

شب گذشته گردان های قسام پیام تصویری ضبط شده دیگری از این شش اسیر صهیونیست به نام «عیدان یروشالمی» را منتشر کردند.

عیدان یروشالمی در پیام ویدئویی خود از بنیامین نتانیاهو می خواهد که به وعده خود مبنی بر امضای توافقنامه آتش بس و تبادل زندانیان عمل کند.

این اسیر صهیونیست در این پیام ویدئویی خطاب به نتانیاهو درباره شرایط عادلانه حماس در تبادل اسرا می گوید: شما در جریان تبادل اسرای فلسطینی با حماس در ازای 1000 اسیر فلسطینی، شالیت (سرباز صهیونیست) را آزاد کردید، اما اکنون فقط حماس می خواهد این زندانی را آزاد کند. زندانیان درخواست 250 نفر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.