افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 350638
ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مومنی درباره روند نوسازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: طبق استانداردهای لازم، در این ورزشگاه آبیاری خودکار وجود نداشت و تابلوی مسابقه نیز با مشکل مواجه شد. هیئت و مدیریت فوتبال استان اصفهان. از سوی فدراسیون فوتبال، این کارها انجام شد و خدا را شکر ورزشگاه فولادشهر هم اکنون در شرایطی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مومنی درباره روند نوسازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: طبق استانداردهای لازم، در این ورزشگاه آبیاری خودکار وجود نداشت و تابلوی مسابقه نیز با مشکل مواجه شد. هیئت و مدیریت فوتبال استان اصفهان. از سوی فدراسیون فوتبال، این کارها انجام شد و خدا را شکر ورزشگاه فولادشهر هم اکنون در شرایطی قرار دارد که ناظران فیفا روز سه شنبه (23 شهریور) آخرین بازدید را انجام دادند و آماده میزبانی از بازی ایران – قرقیزستان در دور سوم می باشد. فنجان جهان 2026 است.

وی در خصوص کیفیت اسکوربوردی که به تازگی در ورزشگاه فولادشهر نصب شده است، توضیح داد: صادقانه بگوییم که این اسکوربورد بهترین کیفیت را دارد و مثلاً در سطح کیفی میزبانی مسابقات جام جهانی است کیفیت آنها در حدی است که بتوانیم مسابقات این مرحله را انجام دهیم، تیمی که می توانیم در جام جهانی بازی کنیم.

وی ادامه داد: هیچ نظر یا گزارش منفی از AFC یا فیفا در مورد این اسکوربورد دریافت نکرده ایم و برای این مسابقه اسکوربورد جدید شرایط ایده آلی را در اختیار ما قرار می دهد.

قائم مقام دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: کیفیت چمن این ورزشگاه بهتر از چمن ورزشگاه نقش جهان است و به اطلاع شما می رساند که باشگاه سپاهان نیز فولادشهر با توجه به بازسازی های انجام شده در ورزشگاه فولادشهر و بهسازی های انجام شده در ورزشگاه، این ورزشگاه را به عنوان محل برگزاری مسابقات آسیایی خود انتخاب کرده و انشالله تیم سپاهان نیز آسیایی خود را برگزار خواهد کرد. مسابقات در فولادشهر ورزشگاه و این نشان می دهد که این ورزشگاه به حداقل استانداردها برای میزبانی مسابقات بین المللی رسیده است.

مومنی در پایان گفت: ناظران فیفا ظهر (سه شنبه 21 شهریور) وارد اصفهان شدند و از ورزشگاه بازدید کردند و امروز (چهارشنبه 23 شهریور) ساعت 10 صبح انشالله جلسه هماهنگی را برگزار خواهیم کرد. دیدار ایران و قرقیزستان ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفته و مشکلی برای آن وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.