افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

عدم تعادل در تعداد داوطلبان کنکور / تضعیف رشته مهندسی کشور / همه مشاغل باید متناسب با نیاز کشور متقاضی داشته باشند.

  • کد خبر : 350207
عدم تعادل در تعداد داوطلبان کنکور / تضعیف رشته مهندسی کشور / همه مشاغل باید متناسب با نیاز کشور متقاضی داشته باشند.

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، علی نظری به تشریح برخی از مهمترین دستاوردها و عملکردهای این دانشگاه پرداخت و گفت: توانستیم. شکل گیری مهارت های دانش آموزان. آنها را در دوران تحصیل تقویت کنید تا بازار کار و اشتغال فارغ التحصیلان گسترش یابد. وی ادامه داد: جای تعجب و هشدار است که به […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، علی نظری به تشریح برخی از مهمترین دستاوردها و عملکردهای این دانشگاه پرداخت و گفت: توانستیم. شکل گیری مهارت های دانش آموزان. آنها را در دوران تحصیل تقویت کنید تا بازار کار و اشتغال فارغ التحصیلان گسترش یابد.

وی ادامه داد: جای تعجب و هشدار است که به عنوان مثال در لرستان در تیرماه بیش از 17 هزار داوطلب در رشته تجربی شرکت کردند اما در رشته ریاضی کمی بیش از 1500 داوطلب شرکت کردند. این عدم تعادل است که باعث ضعف در آینده می شود. دوره های مهندسی یک کشور می شود.

نظری تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر نهادهای اجرایی کشور باید برای تقویت فرهنگ در این زمینه تلاش کنند تا اکثریت متقاضیان کنکور به سمت تجربی نروند و همه رشته ها بر اساس نیاز کشور متقاضی داشته باشند.

رئیس دانشگاه لرستان تاکید کرد: یکی از اقدامات گسترش مهارت آموزی در دوران تحصیل است که در این زمینه تلاش ما برای تقویت و گسترش آن بوده است تا دانشجویان علاوه بر تحصیل، مهارت هایی را نیز بیاموزند تا بعداً با فارغ التحصیلی، آنها را بسط دهند. می تواند به راحتی وارد حرفه شود. بازار کار

نظری بیان کرد: دانشگاه لرستان برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارد و در این زمینه تمهیدات و تمهیدات لازم در این دانشگاه اندیشیده شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گزارشی از وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه لرستان و اقدامات اتخاذ شده برای آنها ارائه کرد. اسکان دانشجویان غیر بومی معرفی و اظهار داشت: دانش آموزان امانت خداوند بر ما هستند و نهایت توان خود را برای جلب رضایت دانش آموزان و خانواده های آنان به کار خواهیم گرفت.

رئیس دانشگاه لرستان درباره دانشجویان بین المللی نیز گفت: بیشتر درخواست های دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل در دانشگاه لرستان مربوط به رشته های فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی است.

نظری با بیان اینکه دانشجویان غیرایرانی از دانشجویان شهریه پرداز محسوب می شوند افزود: مهمترین فایده حضور دانشجویان بین المللی در استان لرستان این است که با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کشورمان آشنا می شوند و این فرهنگ را در خارج از کشور ترویج می کنند. کشور .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.