افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مجهزترین مرکز تشخیصی قلب در جنوب استان بوشهر افتتاح شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 349962
مجهزترین مرکز تشخیصی قلب در جنوب استان بوشهر افتتاح شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس آرایشگاه وی بعدازظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان مستمری پزشکی و مرکز تشخیص قلب بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر گفت: با افتتاح مستمری پزشکی یکی از مشکلات اساسی ما در طول عمر پزشکان خواهد بود. حل شود. فرماندار شهرستان افزود: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی […]

به گزارش خبرنگار مهر، یونس آرایشگاه وی بعدازظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان مستمری پزشکی و مرکز تشخیص قلب بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر گفت: با افتتاح مستمری پزشکی یکی از مشکلات اساسی ما در طول عمر پزشکان خواهد بود. حل شود.

فرماندار شهرستان افزود: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان 15 میلیارد تومان برای مسکن پزشکان هزینه شده است.

با اشاره به تامین 12 دستگاه کولر برای اقامت پزشکان بیمارستان دیر توسط پتروشیمی آریاساسولکردی: علاوه بر این، این پتروشیمی کمک های دیگری از جمله 2 میلیارد تومان برای آزادسازی جرایم غیرعمد در شهرستان انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری های قلبی و عروقی در جامعه یادآور شد: امروز مجهزترین مرکز تشخیصی قلب جنوب استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در بیمارستان دیر افتتاح شد.

آرایشگاه وی ابراز کرد: در سه سال اخیر تجهیزات و اعتبارات خوبی در حوزه سلامت به ویژه بیمارستان شهرستان جذب شده است.

عباس ادیمیت نسب رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه کلیه اقدامات تشخیصی قلبی به جز آنژیوگرافی در این مرکز انجام می شود، گفت: پیش از این بیماران زیادی به کنگان یا مرکز استان مراجعه می کردند و با راه اندازی مرکز تشخیص قلب، شهروندان می توانند خدمات مورد نظر خود را در این بیمارستان دریافت کنند.

صدور مجوز استخدام در بیمارستان دیر

سید محمد امین گلستان رئیس بیمارستان امام هادی (ع)TO) شهرستان دیر گفت: مرکز تشخیص قلب جنوب استان مجهزترین مرکز جنوب استان با تجهیزات ورزشی و تست اکو است.

وی با بیان اینکه مجوز جذب برای بیمارستان صادر شده و پیگیر تخصیص تعدادی پرستار هستیم، افزود: در آینده نزدیک با ایجاد بخش QC. یکی این در بیمارستان انجام می شود.

در این آیین از دو تجلیل از پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) شهر دیر.

مجهزترین مرکز تشخیصی قلب در جنوب استان بوشهر افتتاح شد

مجهزترین مرکز تشخیصی قلب در جنوب استان بوشهر افتتاح شد

مجهزترین مرکز تشخیصی قلب در جنوب استان بوشهر افتتاح شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.