افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

اقدام باورنکردنی این زن شوهرش را در رختخواب شوکه کرد!

  • کد خبر : 349834
اقدام باورنکردنی این زن شوهرش را در رختخواب شوکه کرد!

مرد جوان از همه چیز در رختخواب خود بی خبر بود و به آرامی می خوابید که ناگهان حادثه وحشتناکی برای او رخ داد. همسرش می خواست تلافی کند. به گزارش صبح امروز، موضوع خیانت مرد و بدگمانی زن موضوع جدیدی نیست که عاملی برای دعوای زن و شوهر و از هم پاشیدگی زندگی مشترک […]







مرد جوان از همه چیز در رختخواب خود بی خبر بود و به آرامی می خوابید که ناگهان حادثه وحشتناکی برای او رخ داد. همسرش می خواست تلافی کند.



به گزارش صبح امروز، موضوع خیانت مرد و بدگمانی زن موضوع جدیدی نیست که عاملی برای دعوای زن و شوهر و از هم پاشیدگی زندگی مشترک آنها شود. اما اگر این تردیدها پایه و اساس نداشته باشند چه؟

یا اینکه هر یک از طرفین بدون رسیدن به یقین اقدامی جبران ناپذیر انجام دهد؟ در این قسمت با ما همراه باشید تا داستان زوجی را که هم اکنون در زندان و دیگری در بیمارستان به سر می برند، بخوانیم.

بله درست متوجه شدید، تمام ماجرا از آنجا شروع شد که مرد فقیر در خواب در حال ابراز عشق به شخص دیگری بود که اتفاقاً همسرش، خانم جوان و همسر مخفی شوهرش بود که ناگهان مورد حمله قرار گرفت. بانوی وحشتناک خانه تلخ شد.

این حادثه تکان دهنده هفته گذشته در شهر لاپاز بولیوی رخ داد. ظاهراً بر اساس شهادت این زن، شوهر 45 ساله او ظاهراً در خواب به زن دیگری ابراز علاقه کرده و این حرکت او را عصبی کرده است.

پس از آن زن با عصبانیت به آشپزخانه رفت و یک قابلمه آب نسبتا داغ را روی شکم همسر بیچاره اش که در خواب نازی بود ریخت و باعث سوختگی شد. به گفته منابع پلیس، این مرد بر اثر سوختگی از ناحیه شکم جان خود را از دست داد و پاها و بازو و کمر در بیمارستان بستری است.

مشخص نیست که آیا قربانی خودش به پلیس اطلاع داده است یا اینکه گریه و فریاد او به همسایه‌ها هشدار داده و آنها این حادثه را گزارش کرده‌اند، اما مقامات محلی گزارش‌ها را آغاز کرده‌اند.

خوشبختانه همانطور که مشاهده می شود دمای آب آنقدر بالا نبود که باعث سوختگی شدید و جدی شود، اما در هر صورت به دلیل شوکی که در هنگام خواب به وی وارد شد، وضعیت روحی وی گزارش نشد. مطلوب بودن

با توجه به مستندات مشخص می شود که این اولین بار نیست که مرد بیچاره توسط همسرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و چند سال پیش نیز مورد مشابهی رخ داد که موضوع توسط بستگان کنترل شد و تحقیقات پلیسی ثابت کرد که هیچ خیانت و همه نگرانی هایش ساخته ذهنش بود و بس.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.