افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پول متهم کوسه سواری در خلیج فارس / عکس

  • کد خبر : 34931
پول متهم کوسه سواری در خلیج فارس / عکس

عبدالرحمن مرادزاده بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در روزهای اخیر ویدئویی با عنوان نهنگ سواری جوان بوشهری در خلیج فارس منتشر شد که موجب نارضایتی و جریحه دار شدن احساسات دوستداران حیات وحش و محیط زیست شده است. مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به معرفی این افراد به مراجع قضایی […]

عبدالرحمن مرادزاده بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در روزهای اخیر ویدئویی با عنوان نهنگ سواری جوان بوشهری در خلیج فارس منتشر شد که موجب نارضایتی و جریحه دار شدن احساسات دوستداران حیات وحش و محیط زیست شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به معرفی این افراد به مراجع قضایی ادامه داد: تکرار این اقدام از سوی مردم به هر دلیلی موجب ایجاد اختلال در چرخه اکوسیستم و ناامنی به دلیل حضور این گونه های زیستی در آب های سرزمینی خلیج فارس می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از انتشار فیلم، پیگیری های لازم انجام و متخلفان شناسایی شدند و بررسی ها نشان داد که این افراد غواص در اعماق دریا هستند و به عنوان پیمانکار شرکت نفت در پروژه های مربوطه فعالیت می کنند.

مرادزاده افزود: بر اساس ماده 1 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، حفاظت، بهسازی و بهسازی محیط زیست، پیشگیری و پیشگیری از هر نوع آلودگی و هرگونه اقدام مخربی که تعادل و تناسب محیط زیست را بر هم بزند و همچنین کلیه امور مربوط به حیوانات وحشی و آبزیان آب های داخلی از جمله سازمان های حفاظت از آب های داخلی است.

وی ابراز کرد: کوسه کولی (کوسه نهنگ) با تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست در فهرست گونه های در معرض خطر قرار گرفته است و اقدام متهمان برای جریحه دار کردن عواطف عمومی با فیلمبرداری از جنایت حیوان آزاری و انتشار آن در فضای مجازی جرم و مستحق مجازات است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا این افراد برای تشکیل پرونده و طی مراحل قضایی به مراجع ذیربط شهرستان معرفی شدند.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.