افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پیامبر اکرم (ص) احترام به زن و خانواده را در جامعه زنده کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 349278
پیامبر اکرم (ص) احترام به زن و خانواده را در جامعه زنده کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

معلم جلال مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیامبر رحمت شخصیتی بزرگ و کاریزماتیک بود و خداوند در قرآن کریم او را الگوی نیکو و سرمشق مقام قرار داده است. وی گفت: پیامبر اکرم (ص) از نظر اخلاق انسانی دارای شخصیتی عالی و مثال زدنی بود و در خلق و خوی و سنت […]

معلم جلال مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیامبر رحمت شخصیتی بزرگ و کاریزماتیک بود و خداوند در قرآن کریم او را الگوی نیکو و سرمشق مقام قرار داده است.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) از نظر اخلاق انسانی دارای شخصیتی عالی و مثال زدنی بود و در خلق و خوی و سنت های اخلاقی منحصربه فردی که منشأ بهترین رفتارها بود، تجربه دینی برجسته ای داشت.

امام موقت اهل سنت قارو وی اعلام کرد: ظاهر و رسالت و زندگی او همیشه رحمت همه بوده و در دوره ای که ظلم و ستم و بی عدالتی اجرای عدالت اسلامی و رشد و نهادینه سازی دامداری در شب بر عهده پیامبر بود. یک کسری عربستان برخاست.

معلم مرادی ادامه داد: در دوره ای که به زنان و دختران بدبین و به عنوان کالایی برای تجارت نگاه می شد، پیامبری ظهور کرد که با زنان و دختران محترمانه رفتار می کرد و آن را بی احترامی و زنده به گور کردن دختران را امری باطل می دانست.

وی یادآور شد: رفتار و کردار پیامبر برگرفته از قرآن بود و در جامعه جاهلی عربستان قداست زن و خانواده را اعاده کردند در حالی که رفتار و کردار آن حضرت با همسر و دخترانش بزرگترین درس اخلاق بود.

امام موقت اهل سنت قارو وی گفت: 14 قرن پیش پیامبر اکرم (ص) بزرگترین صدقه در زندگی را محبت به اهل بیت اعلام کرد.

معلم مرادی تصریح کرد: رحمت، محبت و محبت فراوان پیامبر رحمت برگرفته از خصوصیاتی است که در قرآن کریم بیان شده است و فطرت بزرگ و صفات آن بزرگوار، دریای وسیع و بی کران با گستره وسیعی در جامعه بود که آثار آن حضرت بود. امروزه نیز در جوامع بشری و اسلامی بسیار گسترده است.

وی تصریح کرد: اخلاق دارای جنبه های مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، خانوادگی و دینی است که همگی در اخلاق پیامبر اکرم که برگرفته از آیات الهی بوده است، یافت می شود.

معلم مرادی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) خوش اخلاقی و بهترین اخلاق و رفتار را رمز ورود به بهشت ​​خواند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.