افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کرمانی مقدم: دانستن اینکه گل محمدی پرسپولیس را به دردسر انداخت/ کسب سه امتیاز حیاتی بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 349140
کرمانی مقدم: دانستن اینکه گل محمدی پرسپولیس را به دردسر انداخت/ کسب سه امتیاز حیاتی بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است شناخت خوب یحیی گل محمدی از سرخپوشان باعث شد تا شاگردان گاریدو در دیدار مقابل فولاد با مشکل مواجه شوند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم که مقابل خوزستان بود، اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدای بازی تیمی سردرگم بود […]

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است شناخت خوب یحیی گل محمدی از سرخپوشان باعث شد تا شاگردان گاریدو در دیدار مقابل فولاد با مشکل مواجه شوند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با تسنیم، درباره اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم که مقابل خوزستان بود، اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدای بازی تیمی سردرگم بود و وقفه های بازی باعث شد تا تیم گاریدو. تا شکست بازی کرد از طرفی با شناختی که یحیی گل محمدی از پرسپولیس داشت، در ابتدای بازی همه برنامه های شاگردان گاریدو به هم خورد و این تیم به مشکل خورد. بازیکنان فولاد خیلی خوب پرس کردند و همه پرسپولیسی ها توپ را دریافت کردند، یکی دو بازیکن فولاد به سرعت جلوی آنها ظاهر شدند و همین باعث شد پرسپولیس در بیشتر دقایق نیمه اول نمایش خوبی نداشته باشد.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به پایان نیمه، پرسپولیس بهتر شد و بازی در اختیار آنها بود. با توجه به اینکه در دو بازی اول نتوانسته بودند به پیروزی برسند، سه امتیاز بازی با فولاد بسیار حیاتی بود که خدا را شکر به آن دست یافتند. این برد می تواند همچنان به نفع پرسپولیس باشد و فشار را از روی مربیان و بازیکنان این تیم بردارد و از نظر روحی و روانی با تعطیلی لیگ شاهد بازی های بهتری از پرسپولیس در هفته های آینده باشیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اولین بازی میلاد محمدی در دفاع چپ سرخپوشان اظهار داشت: محمدی بازیکن باهوش و سرعتی است و نشان داد که می تواند نیازهای پرسپولیس را در این پست برطرف کند. خوشبختانه او در بازی اول عملکرد خوبی داشت و گاریدو می تواند از او به عنوان بازیکنی موثر در بازی های آینده استفاده کند. حضور میلاد محمدی، امیری را آزاد و در پست اصلی خود بازی کرد.

کرمانی مقدم در پاسخ به گل نخوردن علیپور و آل کثیر در سه دیدار اخیر گفت: فکر می کنم هر دو بازیکن به زمان بیشتری نیاز دارند. علیپور پس از چندین فصل دوری به تازگی به این تیم پیوسته است و زمان می برد تا با سایر بازیکنان سازگار شود. به هر حال با این شرایط مقابل فولاد خوب بازی کرد. علیپور با تحت فشار قرار دادن مدافعان حریف باعث شد تا سایر بازیکنان آزادتر عمل کنند. آل کثیر هم از زمانی که وارد بازی شد انگیزه زیادی از خود نشان داد و حتی موفق شد یک پاس گل هم بدهد. با تمام این تفاسیر فکر می کنم پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر به یک مهاجم خارجی نیاز دارد.

وی با اشاره به تعلیق دو هفته ای لیگ که ممکن است از جهاتی به ضرر پرسپولیس تمام شود و قرمزها می توانند از این مشکل سوء استفاده کنند، گفت: در این شرایط که پرسپولیس به اولین برد خود دست یافت، شاید محرومیت. لیگ اول از همه به ضرر پرسپولیس است چون تیم پیروز شد و بازیکنان و کادر فنی از نظر روحی و روانی آماده هستند و خوب است مسابقات ادامه پیدا کند. از طرفی این وقفه باعث می شود گاریدو با تیم و برخی از بازیکنان بیشتر آشنا شود. در نیمه دوم بازی با فولاد دیدیم که خدابندلو چگونه به زمین آمد و چقدر خوب بازی کرد. او در خط هافبک خوب جنگید و کاتالیزور گل دوم بود. فکر می کنم گاریدو می تواند بیشتر به بازیکنانی مانند خدابندلو و سلمانی توجه کند. این دو بازیکن جوان انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارند و سرمربی اسپانیایی می تواند روی آنها حساب کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اعلام اسامی تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2028 گفت: به هر حال سرمربی تیم و دستیارانش با توجه به تاکتیک خود بازیکنان مورد نیاز خود را دعوت کردند. و افکار انتخاب بازیکن برای کادر فنی تیم ملی همیشه سلیقه ای است. ما باید به نظر قلانوی احترام بگذاریم و از همه اعضای تیم ملی حمایت کنیم. قلعه نویی چون اصرار داشت چند هفته قبل از مسابقات مقدماتی لیگ جشن بگیرد، قطعا از تدارکات لیگ و لژیونرها دعوت کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)