افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

اپل پورت های USB-A را از مک مینی حذف می کند

  • کد خبر : 349084
اپل پورت های USB-A را از مک مینی حذف می کند

طبق گزارش بلومبرگ، مک مینی جدید و بازطراحی شده اپل بدون درگاه USB-A عرضه خواهد شد. مک مینی فعلی با تراشه M2 دارای دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است و مدل M2 Pro دارای چهار درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است. مارک جرمن، روزنامه نگار بلومبرگ، در آخرین خبرنامه خود به نام […]

طبق گزارش بلومبرگ، مک مینی جدید و بازطراحی شده اپل بدون درگاه USB-A عرضه خواهد شد.

مک مینی فعلی با تراشه M2 دارای دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است و مدل M2 Pro دارای چهار درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است. مارک جرمن، روزنامه نگار بلومبرگ، در آخرین خبرنامه خود به نام «Power On» اعلام کرد که مک مینی جدید با تراشه M4 Pro در مجموع دارای پنج پورت USB-C خواهد بود که مانند مک استودیو دارای سه پورت در پشت و دو درگاه در داخل است. جلو هیچ درگاه USB-A در مک مینی جدید وجود نخواهد داشت. این محصول همچنان دارای پورت اترنت، HDMI و جک 3.5 میلی متری خواهد بود و ظاهرا منبع تغذیه داخلی نیز خواهد داشت.

گارمین در گزارش ماه گذشته خود اشاره کرد که نسل بعدی مک مینی دارای تراشه های M4 و M4 Pro است که اولین و بزرگترین به روز رسانی طراحی از سال 2010 است. به نظر می رسد اندازه مینی جدید تقریباً به اندازه Apple TV است. و با ارتفاع 1.4 اینچ کمی بلندتر از مدل فعلی است. از دیگر ویژگی های مک مینی می توان به بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد. افرادی که روی دستگاه جدید کار می کنند آن را با یک آیپد پرو در یک جعبه کوچک مقایسه می کنند.

به گزارش گارمین، تامین کنندگان چینی از آغاز تحویل مدل های جدید مک مینی مجهز به تراشه M4 در اوایل سپتامبر خبر داده اند. علاوه بر این، تا ماه اکتبر خبری از عرضه مدل M4 Pro Mac Mini نخواهد بود. طبق گزارش ها، تراشه M4 اولین تراشه ای خواهد بود که اپل در تمام مک های خود استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد دارد از تراشه M4 در مک بوک ایر، مک بوک پرو، آی مک، مک استودیو و مک پرو استفاده کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.