افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

رسانه الجزایری: گوندوز با حضورش در پرسپولیس همه را شگفت زده کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 349078
رسانه الجزایری: گوندوز با حضورش در پرسپولیس همه را شگفت زده کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یک رسانه الجزایری پس از بررسی لیست تیم ملی فوتبال کشورش برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را غافلگیرکننده توصیف کرد. در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی “ولادیمیر پتکوویچ” سرمربی تیم فوتبال الجزایر، نام “الکسیس گاندوز” دروازه بان تیم پرسپولیس به چشم می خورد. سایت «fennecfootball» در گزارشی به تحلیل لیست تیم فوتبال […]

یک رسانه الجزایری پس از بررسی لیست تیم ملی فوتبال کشورش برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را غافلگیرکننده توصیف کرد.

در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی “ولادیمیر پتکوویچ” سرمربی تیم فوتبال الجزایر، نام “الکسیس گاندوز” دروازه بان تیم پرسپولیس به چشم می خورد.

سایت «fennecfootball» در گزارشی به تحلیل لیست تیم فوتبال الجزایر پرداخته و حضور «گندوز» در تیم پرسپولیس را تعجب برانگیز توصیف کرده است. در متن این سایت آمده است: «پتکوویچ» برای این اردوی شهریور ماه با شرایط بی سابقه ای مواجه شده است. نقل و انتقالات تابستانی 2024 شاهد نقل و انتقالات بزرگ در بین بازیکنان الجزایر بوده است.

“الکسیس گندوز” دروازه بان بلوزداد با امضای قرارداد با پرسپولیس ایران همه را شگفت زده کرد. از سوی دیگر ژسوس مندی پس از 8 سال حضور در اسپانیا به لیگ 1 بازگشت و امیدوار بود زمان بازی بیشتری به دست آورد و زندگی حرفه ای خود را دوباره احیا کند.

محمد امین مدنی، مدافع سی اس کنستانتین به جی اس کابیلی پیوست تا بتواند نقشی کلیدی داشته باشد، هرچند او با رقابت رامی بنسباینی روبرو خواهد شد. “حسام آور” نیز به الاتحاد عربستان پیوسته است تا پس از یک فصل سخت در آ اس رم، آمادگی خود را به دست آورد.

بغداد بونجاح در قطر باقی می ماند اما از باشگاه السد به الشمال نقل مکان کرد و محمد الامین عموره با پیوستن به تیم آلمانی ولفسبورگ به پیشرفت خود ادامه می دهد.

از میان 26 بازیکن دعوت شده توسط ولادیمیر پتکوویچ برای اردوی تیم ملی الجزایر در ماه سپتامبر، تنها 8 بازیکن در تابستان امسال تغییر تیم داده اند. این تغییرات نشان دهنده یک بازار نقل و انتقالات استراتژیک با توجه به رقابت های بین المللی آینده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)