افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

مدافع استقلال باید از مصدومیت درس بگیرد

  • کد خبر : 349058
مدافع استقلال باید از مصدومیت درس بگیرد

آفتاب نیوز: آرمین سهرابیان یکی از خریدهای خوب استقلال در فصل گذشته بود. بازیکنی که در ابتدای فصل در ترکیب اصلی یازدهم قرار گرفت اما چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما پس از غلبه بر مصدومیت توانست به تیم اصلی بازگردد. این مدافع که پس از ریکاوری به عنوان یک گلزن […]

آفتاب نیوز:

آرمین سهرابیان یکی از خریدهای خوب استقلال در فصل گذشته بود. بازیکنی که در ابتدای فصل در ترکیب اصلی یازدهم قرار گرفت اما چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما پس از غلبه بر مصدومیت توانست به تیم اصلی بازگردد.

این مدافع که پس از ریکاوری به عنوان یک گلزن ظاهر شد و چهار بار دروازه حریف را باز کرد، در هفته های اخیر مجددا مصدوم شد و تا پایان فصل نتوانست به تیم بازگردد. این تور طولانی تر از آن چیزی بود که در ابتدا تصور می شد و او هشت بازی پایانی تیم را از دست داد.

سهرابیان در مجموع و در فصل قبل به دلیل مصدومیت نتوانست در سیزده بازی استقلال در لیگ برتر به میدان برود. اگرچه استقلال از 39 امتیاز ممکن در این دیدارها موفق شد 32 امتیاز را به دست آورد، اما غیبت سهرابیان در این تیم باعث شد تا کادر فنی برای پرکردن جای خالی او در ترکیب اصلی دچار مشکل شود.

در چند بازی و در غیاب مدافع آبی ها بازیکنانی چون امید حمیدی فر، زبیر نیک نفس و صالح حردانی در پست های غیرتخصصی به میدان رفتند. این مصدومیت بار دیگر گریبان سهرابیان را گرفت و او قبل از بازی با فولاد مصدوم شد و این دیدار را از دست داد.

از آنجایی که غیبت این مدافع حدود 10 روز به طول می انجامد، باشگاه استقلال نام سهرابیان را از لیست خود حذف کرد تا گوستاوو بلانکو به مصاف استقلال خوزستان برود. البته آرمین خوش شانس بود که این مصدومیت با روز فیفا مصادف شد. در غیر این صورت، او می توانست دو یا سه بازی دیگر را از دست بدهد.

با این حال به نظر می رسد سهرابیان برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصل گذشته و مصدومیت های طولانی مدت باید به دنبال راه حلی باشد. بازیکنی که همراه این تیم راهی اهواز شد اما آبی پوشان دست خالی به تهران بازگشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.