افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پرسپولیس به دنبال کاهش مبلغ قرارداد امبای نیانگ است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 349018
پرسپولیس به دنبال کاهش مبلغ قرارداد امبای نیانگ است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس به دنبال جذب امبای نیانگ مهاجم سابق میلان است. پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است اما ضعف یک مهاجم در خط حمله باعث شده تا گاریدو تصمیم به جذب یک مهاجم بگیرد. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با امبای نیانگ مهاجم سنگالی داشته است تا […]

پرسپولیس به دنبال جذب امبای نیانگ مهاجم سابق میلان است.

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است اما ضعف یک مهاجم در خط حمله باعث شده تا گاریدو تصمیم به جذب یک مهاجم بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با امبای نیانگ مهاجم سنگالی داشته است تا در صورت توافق به پرسپولیس برود.

نیانگ که 29 سال سن دارد سابقه بازی در تیم های میلان، امپولی، آدانا دمیر اسپور، تورینو، الاهلی عربستان و… را دارد.

در چند روز گذشته مذاکرات با این بازیکن جدی تر شد. با این حال قیمت بالای این بازیکن و درخواست حدود 2.5 میلیون دلاری از یک سو و تردیدهای او برای حضور در فوتبال ایران، بزرگترین موانع توافق نهایی طرفین بوده است.

باشگاه پرسپولیس شب گذشته و امشب منتظر پاسخ نهایی امبای نیانگ خواهد بود و در صورت عدم اعلام پاسخ نهایی یا پاسخ منفی با گزینه های دیگر وارد مذاکره می شود. با این حال، سرخپوشان موازی با امبای نیانگ در حال مذاکره برای گزینه دیگری بودند.

باید دید آیا باشگاه پرسپولیس می تواند رضایت این بازیکن را جلب کند و مبلغ مورد نظر را به حضور این مهاجم سرشناس در پرسپولیس کمک کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)