افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

معرفی سریال کره ای سیندرلا در ساعت ۲ بامداد محصول ۲۰۲۴

  • کد خبر : 348864
معرفی سریال کره ای سیندرلا در ساعت ۲ بامداد محصول ۲۰۲۴

سریال سیندرلا در ساعت ۲ بامداد یک سریال کمدی، درام و عاشقانه محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک سو مین جونگ و هی یونگ است. به گزارش صبح، سریال سیندرلا در ساعت 2 بامداد با عنوان اصلی که با نام های سیندرلا در ساعت 2 بامداد و سیندرلا در ساعت دو بامداد نیز شناخته […]







سریال سیندرلا در ساعت ۲ بامداد یک سریال کمدی، درام و عاشقانه محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک سو مین جونگ و هی یونگ است.



به گزارش صبح، سریال سیندرلا در ساعت 2 بامداد با عنوان اصلی که با نام های سیندرلا در ساعت 2 بامداد و سیندرلا در ساعت دو بامداد نیز شناخته می شود، یک سریال کمدی، درام و عاشقانه کره جنوبی به کارگردانی مشترک سو است. حداقل Jung and Bae Hye-yung که فصل اول آن در سال 2024 توسط دو شرکت Imaginus و Studio Aljja تولید شد.

این سریال همچنین توسط Oh Eun-ji و هنرمندانی مانند Shin Hyun-bin، Moon Sang-min، Yoon Park، Park Soo-jin، Jung Ji-Son، Jin Hye-kyung، Kim Gyu-nam، Lee Kyu- نوشته شده است. سانگ، هونگ بی را، کانگ هی رین و دیگران در آن نقش داشته اند.

سریال سیندرلا برای اولین بار در ساعت 2 بامداد در 24 آگوست 2024 از کانال A و Coupang Play در کره جنوبی پخش شد.

سپس توسط سرویس پخش Viki در چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان، کانادا، فرانسه، کره جنوبی، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، تایلند، تایوان، فنلاند، بلژیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها به طور همزمان . فرم آنلاین منتشر شد.

این مجموعه بر اساس وبتونی به همین نام توسط آیگم ساخته شده است. اگر به سریال های کره ای علاقه دارید می توانید نسخه زبان اصلی سریال سیندرلا را ساعت 2 بامداد با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی ضمیمه از سایت دوستی ها دانلود و تماشا کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.