افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

پف صورتتان را صبح بعد از خواب از بین ببرید / برای شما که از خواب بیدار می شوید که انگار زنبور شما را نیش زده است.

  • کد خبر : 348807
پف صورتتان را صبح بعد از خواب از بین ببرید / برای شما که از خواب بیدار می شوید که انگار زنبور شما را نیش زده است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم هر روز زیباترین نسخه از خودمان باشیم، پس برای این کار باید به خیلی چیزها توجه کنیم، مثلاً باید روی استایل خودمان کار کنیم تا زیباتر از آنچه هستیم به نظر برسیم. استایل شیک داشته باشیم خب برای این باید اطلاعات […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم هر روز زیباترین نسخه از خودمان باشیم، پس برای این کار باید به خیلی چیزها توجه کنیم، مثلاً باید روی استایل خودمان کار کنیم تا زیباتر از آنچه هستیم به نظر برسیم. استایل شیک داشته باشیم خب برای این باید اطلاعات خود را در مورد اصول و قواعد مد و مد افزایش دهیم و مثلاً اگر پاهای کوتاهی داریم بدانیم چه لباس های بلندی به ما نشان می دهند تا اینطور باشد. با پوشیدن آن ها می توانیم پاهایمان را بالاتر از آن کنیم. بیایید چیزی را طوری بسازیم که هست، تا هر کسی که ما را می بیند، تغییر ما را کاملاً درک کند.

یا یکی دیگر از مواردی که می توانیم برای زیباتر شدن خود از آن استفاده کنیم، انتخاب روتین پوست است، زیرا می دانید که داشتن پوستی سالم و شفاف یکی از معیارهای زیبایی در هر دوره زمانی محسوب می شود و به همین دلیل ضروری است. برای امتحان کردنش تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام دهید، مثلا برای این کار می توانید از خواص آب سفید برای پوست استفاده کنید و با کمک این ماده طبیعی پوست خود را لایه برداری کنید و حتی رنگ آن را چند درجه روشن کنید. حالا در این بین یک سری عوامل وجود دارد که زیبایی شما را تغییر می دهد، بنابراین تا حد امکان در حل آنها تردید نکنید، مثلا یکی از این مشکلات تورم صورت است که می تواند در ابتدا ما را عصبی کند. صبح . صبح ها روی آرایش ما تاثیر منفی می گذارد پس باید برای رفع آن تدابیری اتخاذ کنیم. در این مقاله چندین روش برای حذف آن را به شما آموزش می دهیم، پس با ما همراه باشید.

صورت خود را با آب یخ بشویید تا تورم از بین برود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با فرو بردن صورت خود در کاسه ای پر از آب یخ، می توانید تنها در چند ثانیه از شر پف صبحگاهی خلاص شوید و آن را به حالت عادی بازگردانید. رگ های خونی بسته می شوند و. در نهایت تورم فروکش می کند، که واقعا شگفت انگیز و شگفت انگیز است.

اصولاً آب یخ باعث انقباض عروق خونی می شود و در نتیجه جریان خون را بهبود می بخشد و تورم و التهاب صورت را کاهش می دهد. استفاده از این روش در روزهای گرم تابستان، علاوه بر از بین بردن ورم صورت، آن را خنک تر کرده و منافذ باز پوست را می بندد.

پس برای این کار یک ظرف بزرگ بردارید و آن را با آب سرد پر کنید و چند تکه هم درست کنید و بعد چند ثانیه صورتتان را در آن فرو کنید و هفته ای چند بار این کار را تکرار کنید صورتتان کاملا متورم می شود. نابود کردن

تورم صورت 2

برای از بین بردن پف صورت از ماسک کافئین استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های موثر و مفید برای از بین بردن پف صورت استفاده از ماسک کافئین است زیرا کافئین موجود در این ماسک می تواند گردش خون را تحریک کرده و پوست را سفت کند و همچنین ظاهر آن را بهبود بخشد. این ماسک برای افرادی که زیر چشم خود کیسه دارند نیز بسیار مفید است.

برای تهیه ماسک کافئینی می توانید از ترکیبات طبیعی مانند ماست و قهوه استفاده کنید، به این ترتیب مخلوط قهوه آسیب دیده با ماست را روی صورت خود قرار دهید و شروع به مالیدن مخلوط روی پوست کنید و بعد از یک ربع آن را بشویید. . با آب سرد بشویید و این کار را چند بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه سریع‌تر بگیرید.

تورم صورت 3

نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهید

اگر روز بعد که از خواب بیدار می شوید قرار مهمی دارید، توصیه می کنیم از کمترین میزان نمک در شب استفاده کنید زیرا این کار می تواند تا حد زیادی از پف صورت شما جلوگیری کند. اصولاً شب قبل نه تنها نمک کمتری مصرف کنید، بلکه باید از مصرف بیش از حد آن در رژیم غذایی خود نیز پرهیز کنید، زیرا مصرف بیش از حد این ماده باعث تجمع مایعات در بدن می شود و به مرور زمان چهره شما بیشتر می شود. ورم کرده و در این رابطه احتمالاً حتی شنیده اید که افرادی که جراحی بینی انجام می دهند نباید مدتی نمک مصرف کنند تا باد و ورم صورت و بینی بخوابد، یعنی این ماده تا این حد باعث ورم می شود. .

تورم صورت

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.