افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل آویو سرکوب شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 34866
معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل آویو سرکوب شدند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان رصد تظاهرکنندگان به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو در خیابان های این کشور. همیشه آویوحداقل 3 نفر مجروح شدند. در این رابطه، یایر سنگ زده رئیس جنبش مخالف رژیم صهیونیستی در واکنش به این حادثه. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان رصد تظاهرکنندگان به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو در خیابان های این کشور. همیشه آویوحداقل 3 نفر مجروح شدند.

در این رابطه، یایر سنگ زده رئیس جنبش مخالف رژیم صهیونیستی در واکنش به این حادثه. فرار کن تظاهرکنندگان به طرح اصلاحات قضایی با خودرو همیشه آویو وی گفت: این نتیجه هرج و مرج و اقدامات تحریک آمیز نتانیاهو و وزرای تندرو است که کنترل اوضاع را از دست دادند.

از سوی دیگر، با تداوم آشفتگی و بحران در همیشه aviv“ژنرال متان وینلایکی از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: من نتانیاهو را به خوبی می شناسم، او فردی بسیار ترسو است، از ترس تظاهرات اسرائیل در شرف مرگ است، نتانیاهو به دلیل داشتن قلب، دستگاه سنجش ضربان قلب دارد، اما حیف است که دستگاهی برای کنترل ذهن او وجود ندارد!

شبکه تلویزیونی 13 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پلیس اوضاع را در خیابان زیر نظر دارد. آیالون که در همیشه aviv شکست خورد و معترضان دوباره آن را بستند.

همزمان گفته می شود که یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی با معترضان به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو مقابله کرده و یک گلوله هوایی شلیک کرده است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که بعد از ظهر امروز منابع عبری گزارش دادند که قانون اصلاحات قضایی توسط نتانیاهو با 64 رای مثبت نمایندگان مورد بررسی قرار گرفته است. کنست بالاخره تصویب شد.

هنگام رای دادن گرفتن نمایندگان اپوزیسیون در جلسه عمومی کنست چپ و تنها نمایندگان ائتلاف حاکم نتانیاهو در این نشست حضور داشتند.

پس از تصویب نهایی طرح اصلاحات قضایی، hestdrot (اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی) اعلام کرد که در حال بررسی گزینه اعتصابات کارگران در سراسر کشور است.

برای اساس دیوان عالی دادگستری، حق وتوی تصمیمات دولت است کنست و با انتصاب برخی وزرا یا نخست وزیری به دلایل مختلف احکام اداری و مخالفتی نخواهد داشت.

منابع عبری زبان اعلام کردند در حالی که مخالفان این لایحه در جلسه رای گیری حضور نداشتند، در نهایت لایحه «لغو معقولیت» با اکثریت ۶۴ رای موافق در مقابل صفر رای مخالف به تصویب رسید.

تصویب این لایحه اولین گام برای کاهش اختیارات قوه قضائیه رژیم صهیونیستی است. بر اساس تصویب این لایحه، سیستم قضایی رژیم صهیونیستی دیگر حق ندارد تصمیمات دولت و وزرای اسرائیل را به بهانه غیرمنطقی بودن لغو کند.

smutrich وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز خرسندی از تصویب طرح مذکور، اعلام کرد که اصلاح نظام قضایی و ایجاد توازن مجدد بین نهادها را آغاز کرده ایم و مسئولانه اصلاحات را ادامه خواهیم داد.

یایر سنگ زده رهبر جریان مخالف رژیم صهیونیستی با اعلام مخالفت شدید خود با تصویب طرح اصلاحات قضایی گفت: این دولت افراطی جشن می گیرد لحظه ای که ما دیگر برادر نیستیم، ضعف و ناتوانی نتانیاهو را دیدیم، نخست وزیری نیست، او بازیچه دست گروهی از افراطیون است.

سنگ زده وی تاکید کرد که قرار است علیه لایحه مذکور در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شکایت کنیم.

در پی تصویب طرح اصلاحات قضایی توسط ائتلاف نتانیاهو، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای جلوگیری از اشغال این ساختمان تلاش خواهیم کرد. کنست برای جلوگیری از معترضان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.