افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

امیر قلعه نویی: بر اساس سه شاخص – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان از بازیکنان تیم ملی دعوت می کنیم.

  • کد خبر : 348436
امیر قلعه نویی: بر اساس سه شاخص – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان از بازیکنان تیم ملی دعوت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، امید قلعه نویی بعدازظهر یکشنبه در جریان تمرین تیم ملی اظهار داشت: ابتدا ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت عرض می کنم. در مورد بازی هم باید بگویم که هفته اول FIFA Day در مرحله انتخابی جام جهانی است. بر اساس آمادگی بازیکنان و سه شاخص: سازگاری با تفکر تاکتیکی، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، امید قلعه نویی بعدازظهر یکشنبه در جریان تمرین تیم ملی اظهار داشت: ابتدا ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت عرض می کنم. در مورد بازی هم باید بگویم که هفته اول FIFA Day در مرحله انتخابی جام جهانی است. بر اساس آمادگی بازیکنان و سه شاخص: سازگاری با تفکر تاکتیکی، دوم رسیدن به مرحله نهایی و سوم، شیب ملایم. جوان سازی ما بازیکنان را انتخاب می کنیم.

و ادامه داد: بازی مقابل امارات خیلی سخت است. اینجا به تیم کشور فرصت نمی دهند اما آنجا اقامت و پاسپورت می دهند. الان نگران تیم های حاضر در بازی های آسیایی هستم چون آنها هم تیم ملی محسوب می شوند. حیف که تیم های محبوب ما در زمین هستند. لب ندارند

مربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ما بازیکنان خود را بر اساس فکری که در ذهن داریم انتخاب می کنیم. سن برای ما یک عدد است. درهای انتخاب همیشه باز است. امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند تا نتیجه بگیرد.

وی با تاکید بر عدم دعوت از سحرخائزان و حسین نژاد خاطرنشان کرد: همیشه از این دست انتقادات وجود داشته است. علایق مختلفی وجود دارد و مردم گاهی اوقات چندین بازیکن را دوست دارند. بازیکنان جوانی را آوردیم که هنوز چیز زیادی نمی دانستند و از ما انتقاد می کردند اما الان همین بازیکنان را در تیم های مهم داریم. هفته نامه سحرخایزان و حسین نژاد را دنبال می کنیم. این احتمال وجود دارد که آنها اردوهای بعدی باشند.

وی در خصوص برگزاری جشن دیدار مقابل قرقیزستان در فولادشهر اصفهان گفت: همه کمک کردند تا این دیدار برگزار شود. همه جای ایران خانه من است. دوست داشتم مسابقه در مشهد برگزار شود اما متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفت. مردم هیچ وقت تیم ملی را پشت سر نگذاشتند و مطمئن هستم که به حمایت خود ادامه خواهند داد.

وی در مورد حریف تیم ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 تصریح کرد: قرقیزستان در این دیدار اخراج شد اما بازی بسیار خوبی انجام داد. آنهایی که می گویند مخالفان ضعیف هستند، اطلاع کافی ندارند.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر نگرانی از وضعیت بازیکنان پس از صعود به لیگ برتر گفت: اردو شرایط خاص خود را دارد. زیرا در اینجا شما برای هشتاد میلیون نفر بازی می کنید. بار مسئولیت همه ما که در تیم ملی هستیم چندتایی هستیم.

وی افزود: دیروز درباره همان موضوعی که شما مطرح کردید با بازیکنان صحبت کردم. من تمام نظرات و اشاره هایشان را در مورد این موضوع از آنها پرسیدم. ترکش کن مردم را خوشحال کنید. خوشبختانه بازیکنان این فضا را ترک کرده اند. هستند و خارج از نقل و انتقالات هستند. اینجا بر اساس آمادگی هایی که در لیگ وجود داشت. هستند وارد شد هستند.

وی درباره انتخاب نهایی خود در لیست فعلی تیم ملی بیان کرد: شاید نباید بگویم اما بعد از بازی های هفته سوم یکی دو به دست آوردن ما هم تغییر می کنیم. حالا یک روز شما به دفتر ما می آیید و میز برای هر بازیکن آماده می شود. مترو خواهید دید

قلعه نویی درباره عملکرد کیومرث هاشمی وزیر اسبق ورزش و روی آنها کارآمد هستند احمد دنیای مالی وی خاطرنشان کرد: ابتدا باید از مهندس هاشمی تشکر کنم. از همان روزی که آمد کارهای مهمی مثل واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس انجام داد. در دوران ملوان افتخار همکاری با هم را داشتم. او همچنین بسیار ورزشکار است. تلفنی با او صحبت کردم. نامزد هستند با آقای صالحی امیری به بازی اول بیایید و بازی را از نزدیک تماشا کنید.

وی در پایان گفت: امیدوارم مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف شود تا محل اسکان نیز برطرف شود. همچنین باید از همه مسئولان اصفهانی که در برگزاری این دیدار کمک زیادی کردند تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.