افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جواد نکونام از سرمربیگری استقلال برکنار می شود؟

  • کد خبر : 348244
جواد نکونام از سرمربیگری استقلال برکنار می شود؟

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، خبری که در فضای مجازی مبنی بر شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال این اتفاق نیفتاد و جواد نکونام به عنوان مربی پایتخت به کار خود ادامه می دهد. تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد تا تنها […]

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، خبری که در فضای مجازی مبنی بر شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال این اتفاق نیفتاد و جواد نکونام به عنوان مربی پایتخت به کار خود ادامه می دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد تا تنها پس از یک سال رکورد شکست ناپذیری این تیم را بشکند.

این ناکامی باعث شد در روزهای اخیر حاشیه هایی برای استقلال شکل بگیرد. حواشی که باعث انتقاد هواداران این تیم نسبت به اعضای کادرفنی شد.

تنها چند ساعت پس از این مسابقه شایعاتی مبنی بر اینکه هلدینگ خلیج فارس بی جواد نکونام به او مهلت سه هفته ای داده شده است تا در صورت نرسیدن به نتایج ایده آل از سمت خود برکنار شود.

این شایعه با واکنش مدیران باشگاه استقلال همراه شد که برخی از آنها در گفت و گو با ایرنا این موضوع را تکذیب و اعلام کردند. مطمئنا روزهای خوبی با همدلی و اتحاد بین کل تیم استقلال در انتظار تیم است.

در روزهایی که تمرین استقلال تعطیل شد و با تصمیم جواد نکونام، بازیکنان این تیم چند روز استراحت کردند تا اتفاقات بازی با استقلال خوزستان را فراموش کنند و دوباره شروع کنند، انتشار فرهاد مجیدی در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته حضورش در اتحاد کلبا به پایان رسید، عکسی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که مربوط به دوران حضورش در استقلال است. او با این پست به نوعی تمایل خود را برای بازگشت به استقلال ابراز کرد.

پس از این اتفاقات شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال در فضای مجازی مطرح شد، شایعه ای به وضوح دور از واقعیت.

یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا این شایعات را تکذیب کرد. وی گفت: استقلال باید در اولین بازی بعد از تعطیلات و در هفته اول لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه قطر برود و قطعا همه اعضای تیم برای کسب نتیجه قابل قبول تلاش خواهند کرد.

وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال است و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.