افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران; اگر این مکان را نمی شناسید، یک دوبله سوبل خریده اید.

  • کد خبر : 347921
بازار لوازم یدکی خودرو در تهران; اگر این مکان را نمی شناسید، یک دوبله سوبل خریده اید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها آدم می تواند نفس بکشد، پول از حساب بانکی اش کم می شود، یعنی شما به فروشگاه می روید و یک کیسه را با چهار مداد پر می کنید و وقتی به خود می آیید متوجه می شوید که پول از دست داده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها آدم می تواند نفس بکشد، پول از حساب بانکی اش کم می شود، یعنی شما به فروشگاه می روید و یک کیسه را با چهار مداد پر می کنید و وقتی به خود می آیید متوجه می شوید که پول از دست داده اید، پس می توان گفت که هزینه ها واقعاً افزایش یافته است و همه به این فکر می کنند که چگونه آنها را به حداقل برسانند که تا حدودی می توان با برنامه ریزی و مدیریت حساب دخل و خرج انجام داد تا پول کم نشود. خوب، باید قبول کنیم که نمی‌توانیم همه رویدادهای بیرونی را کنترل کنیم، زیرا مشکلی پیش می‌آید که مطمئناً آن را پیش‌بینی نکرده بودیم و برایمان غیرمنتظره بود، اما نمی‌توانیم از این بابت ناراحت باشیم، زیرا در نهایت کاری را دارد که باید انجام شود. . بیایید آن مشکل را یک جوری حل کنیم تا زندگی مان به نظم قبلی خود برگردد.

به عنوان مثال، در این میان، خودرو می تواند از آن دست وسایلی باشد که ما را دچار مشکلات غیرمنتظره کند. در واقع می گویند اگر ماشین چهار بار بپیچد باید برای آن پول خرج کنید. یک کودک گران است، اما در یک. از جهاتی در زندگی به عنوان یک عصای زیر بغل در نظر گرفته می شود، بنابراین ما باید مراقب آن باشیم و یک مشکلی که وجود دارد این است که اگر در ماشین خرابی یا مشکلی پیش آمد، اگر تعمیرکار خوبی دارید و بلافاصله این پول را خرج کنید، البته احتمال خرابی مجدد خودرو در فاصله کوتاه بسیار کم است، بنابراین در مقاله های قبلی خود تعدادی از بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران را برای این منظور معرفی کرده ایم. بهترین کاری را که می توانید انجام دهید، اما وجود دارد. مواقعی پیش می آید که نمی توانید لوازم یدکی ماشین خود را تهیه کنید یا اگر بخرید قیمت آن بالاست، بنابراین واقعاً نمی خواهید برای آن هزینه کنید، اما اگر بازار لوازم یدکی تهران را می شناسید، مطمئن باشید. هزینه های این مدل به نصف کاهش می یابد زیرا قیمت ها در این بازارها رقابتی و در نتیجه مقرون به صرفه است، به همین دلیل در این مقاله تعدادی از آنها را ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید.

تعویض قطعات خودرو ایرانی و چینی

خیابان سعدی جنوبی و کوچه های اطراف آن مانند کوچه ملت، کوچه آهن، کوچه کاوه و … و همچنین خیابان اکباتان تهران را می توان به عنوان اصلی ترین بورس لوازم خودروهای چینی و ایرانی به شمار آورد و دلال های زیادی را می توانید پیدا کنید. در این قسمت از بازار یدک و ایسکوی سایپا را ببینید. بقیه فروشگاه ها نیز قطعات خودروهای ایرانی، چینی و مونتاژی را می فروشند.

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران

تعویض قطعات یدکی خودروهای خارجی.

یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران که می‌توان آن را به‌عنوان اصلی‌ترین بازار بورس قطعات خودرو در نظر گرفت، خیابان خیابان ملت است که در آن می‌توانید لوازم یدکی انواع خودروهای ایرانی و خارجی را پیدا کنید، اما باید بدانید که اکثر خودروهای خارجی فروشندگان قطعات خودرو در پاساژهای بزرگ تهران قرار دارند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران

تعویض لاستیک و رینگ ماشین.

خیابان قغلی را می توان محل تبادل لاستیک و رینگ بین بازارهای لوازم یدکی دانست.

تعویض باتری ماشین

خیلی ها ابتدای خیابان امیرکبیر بعد از سه راهی سرچشمه را محل تعویض باطری خودرو در بازار لوازم یدکی خودرو می دانند.

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران

مرکز لوازم خودرو و بورس.

خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان و ملت و خیابان امیرکبیر بعد از باطری فروشی ها به عنوان مرکز فروش لوازم خودرو در تهران شناخته می شود. دریافت چراغ های ورزشی و …

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران

معرفی پاساژهای معروف قطعات خودرو در تهران

پاساژ بازرگانان واقع در ابتدای خیابان ملت

پاساژ کاشانی واقع در خیابان امیرکبیر، بعد از خیابان ملت

پاساژ امیران واقع در خیابان ملت، قبل از کوچه آذرتوس

پاساژ ولیعصر واقع در خیابان ملت، نبش خیابان کاوه

پاساژ معصومی واقع در خیابان اکباتان، قبل از کوچه آهینین

پاساژ آهین واقع در خیابان اکباتان، کوچه آهنی

پاساژ پارسیان واقع در خیابان ملت، روبروی کوچه آذرتوس

پاساژ سپر واقع در خیابان امیرکبیر، نرسیده به کوچه اشراقی

بازار لوازم یدکی خودرو در تهران



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.