افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

نحوه زدن رژگونه گام به گام با توجه به فرم صورت / به نظر می رسد که روی گونه های خود ژل زده اید

  • کد خبر : 347879
نحوه زدن رژگونه گام به گام با توجه به فرم صورت / به نظر می رسد که روی گونه های خود ژل زده اید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه انسان برای زندگی در این دنیا باید مهارت های متفاوتی داشته باشد، مثلاً برای برقراری ارتباط با افراد در محیط های مختلف، باید مهارت های اجتماعی بالایی داشته باشد و در این صورت حتی در هر کاری که انجام می دهد می تواند بر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه انسان برای زندگی در این دنیا باید مهارت های متفاوتی داشته باشد، مثلاً برای برقراری ارتباط با افراد در محیط های مختلف، باید مهارت های اجتماعی بالایی داشته باشد و در این صورت حتی در هر کاری که انجام می دهد می تواند بر افراد تأثیر بگذارد. کار کن خب یکی از کارهایی که برای این منظور باید انجام بدی اینه که یه استایل خوب و مناسب داشته باشی مثلا اگه میخوای مصاحبه شغلی بپوشی لباس مناسب برای مصاحبه شغلی و برای کارفرما این ذهنیت را ایجاد می کند که شما فردی متعهد هستید و می تواند در این شرایط به شما اعتماد کند. شما باید در لباس خود لباس آبی یا سرمه ای بپوشید.

یا به عنوان مثال، موارد زیادی وجود دارد که خانم ها می خواهند در گروه های دخترانه برجسته باشند و در گروه خود زیباترین باشند، بنابراین برای این کار می توانند آرایش خوبی را انتخاب کنند که البته به هر دو لوازم آرایشی با کیفیت مانند Skill نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر صورت مستعد جوش دارید و می خواهید آنها را بپوشانید، باید بهترین کرم پودر را برای پوست مستعد آکنه انتخاب کنید و از آن برای از بین بردن این جوش های کوچک و جوش های سرسیاه استفاده کنید. , o از نظر مهارتی باید بدانید فرم صورت شما چگونه است و چگونه باید آرایش کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. برای مثال در مورد رژگونه زدن باید بدانید که چگونه آن را مطابق با خودتان بزنید. فرم صورت، و در این مقاله می خواهیم در این مورد بیشتر بدانیم، بیایید در مورد اینکه چگونه می توانیم به بهبود آرایش شما کمک کنیم، صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

رژگونه بیضی شکل

آن دسته از دخترانی که صورت بیضی دارند می توانند خود را خوش شانس بدانند زیرا بسیاری معتقدند این مدل صورت برای آرایش کردن و حتی انتخاب هر اکسسوری مانند گوشواره و … بسیار ایده آل است. با استفاده از این مدل صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک رنگ غلیظ به تمام قسمت های گونه خود اضافه کنید تا پهن تر به نظر برسد. به این ترتیب ابتدا با لب های بسته لبخند بزنید و سپس جای مناسب رژگونه را پیدا کنید و حالا به جای اینکه آن قسمت را برجسته یا تیره کنید، سعی کنید ظاهر خود را بیضی تر کنید.

با توجه به فرم صورت رژگونه بزنید.

سرخ شدن قلب

از آنجایی که صورت های قلبی شکل در وسط تیز هستند، باید سعی کنید لبه های بیرونی صورتتان نرمتر به نظر برسد تا تیزی صورتتان کم شود و صورتتان حالت بیضی به خود بگیرد. اصولا برای صورت های این مدل رژگونه را از گوشه بیرونی استخوان گونه یعنی نزدیک گوش شروع کنید و به نقطه ای زیر گوشه بیرونی چشم ختم کنید.

با توجه به فرم صورت رژگونه بزنید.

صورت گرد سرخ شده

اگر صورت شما گرد است، باید با آرایش تا جایی که ممکن است آن را بلندتر نشان دهید، یعنی با پوشاندن قسمت زیر استخوان گونه تا شقیقه ها، صورت خود را باریکتر نشان دهید، پس بهتر است. رژگونه را به شکل کشیده بمالید تا رژگونه روی استخوان گونه بالایی به سمت گوش و کمی روی گونه پایینی به سمت دهان را بپوشاند و همچنین بگوییم رنگ رژگونه شما باید تیره باشد.

با توجه به فرم صورت رژگونه بزنید.

رژگونه مربع شکل.

از آنجایی که در صورت های مربعی، پهنای گونه ها با گونه ها برابر است، رژگونه خود را باید زیر استخوان گونه و از خط رویش مو در پایین گوش بمالید تا تعادل در فرم صورت شما برقرار شود و زیباتر به نظر برسد. بگذارید همانطور که هست دیده شود. علاوه بر این، این سبک رژگونه باعث می شود که لبه های صورت شما نرمتر به نظر برسد و تیزی آن به چشم نیاید.

با توجه به فرم صورت رژگونه بزنید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.