افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مهدوی: پرسپولیس روزهای سختی است/فوتبال از مانیتورینگ تصویری استفاده می کند! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 347868
مهدوی: پرسپولیس روزهای سختی است/فوتبال از مانیتورینگ تصویری استفاده می کند! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس تیمی در روزهای سخت است، گفت: پرسپولیس در دیدارهای سخت بهتر بازی می کند و با در نظر گرفتن شناخت گل محمدی از این تیم، قرمزها مقابل فولاد خیلی خوب عمل کردند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر فولاد […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس تیمی در روزهای سخت است، گفت: پرسپولیس در دیدارهای سخت بهتر بازی می کند و با در نظر گرفتن شناخت گل محمدی از این تیم، قرمزها مقابل فولاد خیلی خوب عمل کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر فولاد خوزستان را شکست دهد و به اولین پیروزی خود در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر دست یابد.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار گفت: پرسپولیس نشان داد در روزهای سخت و در دیدارهای مهم می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. فولاد به لطف آشنایی یحیی گل محمدی پرسپولیسی، بازی را خوب آغاز کرد و فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وارد کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها با تجربه ای که داشتند می دانستند چگونه بازی را مدیریت کنند و برنده زمین را ترک کرد. در مجموع شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم و تماشاگران از تماشای آن خسته نشدند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: نتیجه مسابقه برخلاف میل یحیی گل محمدی بود و پرسپولیس نشان داد همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در دیدارهای مهم شاهد عملکرد بهتر این تیم نسبت به سایرین هستیم. بازی ها

و افزود: سیستمی که پرسپولیس در چند بازی اخیر نشان داده است 2-4-4 است و در دقایقی از بازی به 1-3-2-4 تغییر می کند. با این شیوه بازی، کار برای مهاجم اصلی بسیار سخت خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس با ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین می توانند موقعیت های بیشتری برای مهاجمان خود ایجاد کنند. با توجه به شکست تاکتیک های مربی در زمین، تنها راه گلزنی یک تیم، عبور از جناحین است و همه تیم ها برای بلوغ نیاز به زمان دارند.

مهدوی در خصوص استفاده از سیستم داوری ویدیویی VAR گفت: به نظر من این سیستمی که در بازی ها استفاده می شود VAR نیست، بلکه تایید تصویری است. سیستم VAR به 18 دوربین اختصاصی نیاز دارد و مانند آنچه در مسابقات استفاده می کنیم نیست. این سیستم باید به داور کمک کند تا در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد. در نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد به دلیل تاخیر در تصمیم گیری یک صحنه که خیلی طولانی است 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد و امیدوارم مسئولان بتوانند مشکل سیستم VAR را حل کنند. در اسرع وقت ممکن است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)