افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

اجرای پروژه پویانمایی مهر در 66 مدرسه استثنایی و در مرکز جامع کردستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 347721
اجرای پروژه پویانمایی مهر در 66 مدرسه استثنایی و در مرکز جامع کردستان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

طالب محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طرح مهر یکی از مهمترین برنامه ها در فعالیت های آموزشی است. و فرزندپروری وی گفت: پروژه بیشتر یک طرح ملی است. و استراتژیک این است که هر سال در تابستان برای آماده سازی مدارس و آماده سازی بازگشایی مطلوب مدارس در ابتدای سال […]

طالب محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طرح مهر یکی از مهمترین برنامه ها در فعالیت های آموزشی است. و فرزندپروری وی گفت: پروژه بیشتر یک طرح ملی است. و استراتژیک این است که هر سال در تابستان برای آماده سازی مدارس و آماده سازی بازگشایی مطلوب مدارس در ابتدای سال تحصیلی جهت اجرا به اطلاع مدارس خواهد رسید.

محمدی طرح مهر را اقدامی در جهت نوسازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و افزود: طرح مهر با هدف ساماندهی و آماده سازی امکانات و تجهیزات آموزشی، توسعه شایستگی معلمان، ساماندهی و ارتقای نیروی انسانی، زمان بندی اجرا می شود. کوچک برای ثبت نام، سفارش و توزیع کتب درسی و ارزشیابی دانش آموزان جدیدالورود اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی کردستان طرح مهر را نماد همبستگی، تحول، مدیریت اثربخش و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در جهت ساماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی دانست و گفت: مدیران مدارس در جلب مشارکت نقش محوری دارند. از سایر سازمان ها برای همکاری بیشتر با مدارس و اجرای بهتر طرح مهر در زمینه های مختلف آموزشی، اجتماعی و فرهنگی.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه، تصریح کرد: کمبود کادر آموزشی متخصص، تجهیزات مدرسه و کارگاه، کمبود فضاهای آموزشی و نبود فرصت شغلی برای دانش آموختگان. فارغ التحصیل چالش های مهم پیش روی آموزش و پرورش به نیازهای ویژه استان مربوط می شود.

پروژه مهر اقدامی برای شناسایی مشکلات فضاهای آموزشی است

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان، پروژه مهر را یک اقدام زیرساختی مدیریت شده و نظام مند برای شناخت مشکلات فضاهای آموزشی و ساماندهی بهینه نیروی انسانی دانست و ادامه داد: به نقاط قوت و تجربیات سال های گذشته توجه کنید نیازهای جدید نظام آموزشی، قدرت تصمیم گیری. دریافت کنید و بر تقویت روحیه مشارکت در پویایی مدارس و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان تاکید زیادی می شود.

محمدی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضاهای خارجی و داخلی مدارس، تبلیغات، اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی برای اجرای بهتر پروژه مهر آغاز شده است، یادآور شد: عزم و اراده مهری و احساس مسئولیت. نشاط را در موقعیت های استثنایی به ارمغان می آورد. مدارس

وی تصریح کرد: کارگروه های مختلف باید با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت ها در مدارس نظارت داشته باشند و با مهار توان و تجربه کارکنان در زمینه ارتقای کیفی آموزش، بهترین آموزش را در مدارس ارائه دهند.

باید گفت؛ در همین راستا کارگروه مهر آموزش و پرورش استثنایی کردستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها و مقدمات بازگشایی مدارس از 9 کارگروه برنامه: کوچکاین سازمان کار خود را در زمینه سازماندهی و بهبود منابع، نیروها و تجهیزات، کیفیت آموزش و پرورش، اطلاعات، احراز صلاحیت، نظارت و ارزیابی، انتشار، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.